اخبار روز سینما

رسمی است: سریال House of the Dragon برای فصل سوم و چهارم تمدید شد

در مصاحبه ای که شب گذشته انجام شد، مشخص شد که جرج آر آر مارتین برای تولید فصل سوم و چهارم با Variety قرارداد امضا کرده است. سریال خانه اژدها با مدیران شبکه «اچ بی او» بسته شد.

جورج آر آر مارتین، که ظاهراً سخت مشغول کار بر روی بادهای زمستان، ششمین رمان از مجموعه‌های «آواز یخ و آتش» است، به وبلاگ خود آمد تا سفر اخیر خود به لندن را که شامل ملاقات با ناشر کتابش بود، مرور کند.

او در این سفر با کارگردانان سریال خانواده اژدرها نیز آشنا شد و دو قسمت اول این سریال را دید. در پی این اتفاق او رسما اعلام کرد که با مدیران شبکه HBO دستور فیلمبرداری دو فصل دیگر را در میان گذاشته و تاییدیه غیررسمی دریافت کرده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


فصل سوم و چهارم سریال House of the Dragon در حال تصویربرداری است

تریلر اوایل این هفته سریال خانواده اژدها منتشر شد و تاریخ انتشار فصل جدید را آغاز تابستان 2024 اعلام کرد. تمدید رسمی سریال است پیش درآمد بازی تاج و تخت هنوز توسط “HBO” اعلام نشده است. با این حال «جورج آر آر مارتین» در وبلاگ خود اعلام کرد که این کار در فصل سوم و چهارم نیز ادامه خواهد داشت. از آنجایی که شبکه HBO علاقه زیادی به داستان های مارتین دارد و مبلغ زیادی را به او اختصاص داده است، می توان این خبر را واقعی دانست.

سریال خانه اژدها

نویسنده اسپین آف بازی تاج و تخت او در وبلاگ خود نوشت:

برای بیان کامل داستان A Dance with Dragons از ابتدا تا انتها و انجام آن عدالت، چهار فصل کامل از هر قسمت 10 قسمتی وجود خواهد داشت و ما به این امر دست خواهیم یافت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سریال House of the Dragon و تمدید چهار فصل آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا