ردپای مجاهدین در یک فیلم سینمایی!/ حضور متفاوت نادر سلیمانی در فیلم سینمایی ضد

امیرعباس ربیعی که این روزها مشغول تولید فیلم «احمد» است؛ قبلا دو فیلم «لباس شخصی» و «ضد» را ساخته؛ دو فیلم سیاسی که اولی متوقف نشد و دومین اکرانش از نیمه آذر شروع شده است.

امیرعباس ربیعی کارگردان جوانی که با فیلم «لباس شخصی» شناخته می شود دومین فیلم بلند خود را با نام «زاد» ساخت. فیلمی مثل «لباس شخصی» مضمونی سیاسی دارد و خودش می گوید سینمای سیاسی را دوست دارم. ربیعی اولین کارش را با سرمایه گذاری سنگین انجام داد. دومین اثر او با همکاری بخش هنری خلق شد.

*ولی نژاد و معرفی کارگردانان جوان به سینما

امیرعباس ربیعی این روزها سرش شلوغ است; تهیه کنندگی فیلم «احمد» است اما این بار فیلم سیاسی را انتخاب نکرده و در حال آماده سازی داستانی درباره زلزله بم برای جشنواره فجر 42 است. حبیب ولی نژاد در ساخت دو فیلم با او همکاری کرد. تهیه کننده ای که دوست دارد در سکوت خبری کارش را انجام دهد و وظیفه اصلی اش معرفی کارگردانان جوان به عرصه سینماست، یکی از مصادیق بارز آن محمدحسین مهدویان و البته سرمایه گذاری و حمایت مالی اوج است. نمی توان کنار گذاشت مراقب باشید. پیش از این زمزمه هایی مبنی بر ساخت سریال «لاجوردی» به کارگردانی ربیعی و تهیه کنندگی ولی نژاد شنیده می شد اما به نظر می رسد هنوز هیچ اتفاقی برای این سریال رخ نداده است.

* ردپای مجاهدین خلق در «زاد»

سازندگان فیلم «زاد» می گویند این فیلم به دلیل اتفاق هفتم است تیر اما این واقعه را از منظر سازمان مجاهدین خلق نشان می دهد. آن طور که شفیعی تهیه کننده این فیلم در جلسه ای توضیح می دهد: «ما قرار بود فیلم را ساعت 7 صبح شروع کنیم. تیر برسیم به لحظه ترور شهید بهشتی. اما طی تحقیقاتی که انجام دادیم به پرونده محمدرضا کلاهی برخوردیم. در نهایت تصمیم گرفتیم این فیلم را از منظر سازمان تروریستی تعریف کنیم. با «علیه» روایت معکوس داریم. چه چیزی مجاهدین خلق را آزار می داد که چنین شیطنت هایی به راه انداختند؟ این سازمان بدنام همچنان مسئولیت شهادت شهید بهشتی را بر عهده نمی گیرد تا به وضعیت تروریستی سازمان خود نزدیک نشود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *