قرارداد دفاع راست تیم فوتبال استقلال با این باشگاه برای لیگ بیست و چهارم 35 میلیارد تومان است و شایعات درباره قرارداد 70 میلیارد تومانی صحت ندارد.

به گزارش ایرنا، حضور رامین رضاییان در استقلال اتفاق بزرگ فصل نقل و انتقالات تابستانی بود و پوشان آبی پوشان توانستند با جذب این بازیکن مهم ترین قرارداد لیگ بیست و چهارم را امضا کنند.

رضاییان در فصلی که استقلال عملکرد خوبی نداشت توانست ارائه دهد. یکی او یکی از بهترین بازیکنان این تیم است و چهار گل به ثمر رسانده است.

باشگاه استقلال 2 هفته پیش و طبق قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار، صورت های مالی سال مالی منتهی به 31. تیر 1403 (تأیید نشده) در سامانه کدال آپلود شد و اکنون تنها 24 ساعت مانده به جدال این تیم مقابل النصر عربستان، اسناد مربوط به قرارداد رضاییان جنجال به پا کرده است.

امروز شایعه شد که پرداخت 35 میلیارد به رضاییان صحت ندارد و قرارداد این بازیکن با باشگاه استقلال برای یک فصل 70 میلیارد تومان است!

پیگیری های خبرنگار ورزشی ایرنا نشان می دهد اخبار منتشر شده در این باره دور از واقعیت است. ارزش قرارداد رامین رضاییان با باشگاه استقلال برای لیگ بیست و چهارم 35 میلیارد تومان است و آنطور که از جدول مشخص است، پرداخت دیگری انجام نخواهد شد.

پیش از این باشگاه استقلال برای جذب جلال الدین مشاریپوف از همین روش استفاده می کرد.

یکی یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال به خبرنگار ایرنا گفت: رضاییان قرارداد 70 میلیاردی با استقلال دارد که دور از واقعیت است و صحت ندارد.

وی افزود: مبلغ قرارداد این بازیکن با مبلغ بارگذاری شده در سایت کدال مطابقت دارد و فقط در پایان فصل به این بازیکن پرداخت می کنیم. تمامی قراردادها در باشگاه استقلال کاملا شفاف است و این نکته مورد تایید نهادهای مربوطه قرار گرفته است.

قرارداد رضاییان با باشگاه استقلال با توافق طرفین برای یک فصل قابل تمدید است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما