اخبار روز سینما

رده‌سنی فیلم We Live In Time مشخص شد

چندی پیش، رده‌سنی فیلم We Live In Time با نقش‌آفرینی «اندرو گارفیلد» و «فلورنس پیو» با عنوان R در فضای مجازی و سایت‌های خارجی اعلام شد.

فیلم ما در زمان زندگی می‌کنیم (We Live In Time) به کارگردانی «جان کرولی» و با بازی «اندرو گارفیلد» و «فلورنس پیو»، به دلیل وجود صحنه‌های جنسی، برهنگی و زبان رکیک، رده سنی بزرگسال (R) را از انجمن تصاویر متحرک آمریکا (MPA) دریافت کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


رده‌سنی فیلم We Live In Time مشخص شد

«جان کرولی»، کارگردان این فیلم، سابقه ساخت آثاری تحسین‌شده مانند بروکلین (Brooklyn) را در کارنامه دارد. «نیک پین» نیز فیلمنامه این اثر را به رشته تحریر درآورده است. «فلورنس پیو» که پیش‌تر ستایش‌های زیادی را برای بازیگری «اندرو گارفیلد» کرده بود، او را باورنکردنی‌ترین بازیگر دنیا می‌داند. «پیو» به تازگی در فیلم تلماسه: بخش دوم (Dune: Part Two) به ایفای نقش پرداخته است و فیلمبرداری تاندربولتس (Thunderbolts) از دنیای سینمایی مارول را نیز به پایان رساند.

فیلم We Live In Time

«A24» و «استودیوکانال» وظیفه پخش این فیلم در آمریکا و سایر نقاط جهان را بر عهده دارند. ما در زمان زندگی می‌کنیم از 11 اکتبر 2024 (20 مهر 1403) به صورت محدود در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد. انتخاب رده سنی بزرگسال (R) برای این فیلم نشان‌دهنده وجود محتوای نامناسب برای افراد زیر 17 سال است. با توجه به سابقه کارگردان و بازیگران، انتظار می‌رود که ما در زمان زندگی می‌کنیم اثری کمدی رمانتیک با داستانی جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همبازی شدن «فلورنس پیو» و «اندرو گارفیلد» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا