اخبار ورزشی

رتبه دهم دنیا، هدیه بزرگ ژاپن به تیم ایران!

تیم ملی والیبال ایران با برتری ژاپن مقابل هلند در رده بندی فدراسیون جهانی والیبال به رتبه دهم صعود کرد.

به گزارش پی ام آپ، تیم والیبال ژاپن همچنان به پیشرفت چشمگیر خود در لیگ ملت ها ادامه می دهد. آنها خیلی زود صعود خود به مرحله نهایی مسابقات را قطعی کردند در حالی که هنوز شکستی نداشته اند و در تمام بازی های خود حریف خود را شکست داده اند. آنها نه تنها در آسیا شماره یک هستند، بلکه در جهان نیز مدعی هستند.

تیم والیبال ژاپن امروز در دومین بازی خود از دور سوم لیگ ملت ها به مصاف هلند رفت و موفق شد در دیداری برتر رقیب خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و دهمین پیروزی متوالی خود را در لیگ ملت ها کسب کند. ملل

این پیروزی علاوه بر تایید جایگاه ژاپن در بالای جدول، هدیه بزرگی برای تیم ملی والیبال ایران نیز محسوب می شد. با توجه به مشکلات ناشی از ویزای بازیکنان تیم ملی ایران، فدراسیون جهانی اعلام کرد که نتایج مسابقات این هفته در رنکینگ FIVB شاگردان بهروز عطایی تحت تاثیر قرار نخواهد گرفت.

به این ترتیب دو باخت ایران در این هفته تاثیری در رده بندی تیم ملی نداشت اما باخت امروز مقابل ژاپن یک پله سقوط کرد و ایران به جمع 10 تیم برتر جهان بازگشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا