اخبار روز سینما

ربکا فرگوسن همبازی کیلین مورفی در فیلم پیکی بلایندرز شد

ربکا فرگوسن ، ستاره فیلم‌های تلماسه و مأموریت غیرممکن، به گروه بازیگران فیلم آینده نتفلیکس، یعنی پیکی بلایندرز پیوسته است.

«فرگوسن» اولین نام بزرگ است که در مقابل «کیلین مورفی»، بازیگر قبلاً اعلام شده، قرار می‌گیرد. جزئیات نقش او در حال حاضر مخفی نگه داشته شده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پروژه چگونه پیش می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ربکا فرگوسن به پیکی بلایندرز پیوست

همانطور که ددلاین ماه گذشته به طور انحصاری گزارش داد، نتفلیکس ساخت فیلم پیکی بلایندرز را تایید کرده است که «کیلیان مورفی» برنده اسکار را در نقش نمادین «تامی شلبی»، رهبر خانواده گانگستری بیرمینگهام، بازمی‌گرداند.

«تام هارپر»، کارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه «استیون نایت»، خالق پیکی پلایندرز، بر عهده دارد. تهیه‌کنندگان فیلم Peaky Blinders ، «کارین مانداباخ»، «استیون نایت»، «کیلین مورفی» و «گای هلی» هستند. این فیلم در همکاری با بی‌بی‌سی فیلم ساخته خواهد شد.

جزئیات داستان مخفی نگه داشته شده است؛ اما «نایت» در ماه آوریل به ددلاین گفت که داستان فیلم در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. انتظار می‌رود تولید امسال آغاز شود.

ربکا فرگوسن

«فرگوسن» اخیرا نقش خود را به عنوان «لیدی جسیکا» در فیلم تلماسه: بخش دوم «دنیس ویلنو» که 712 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت، تکرار کرد. او همچنین به خاطر بازی مقابل «تام کروز» در سه فیلم مأموریت غیرممکن از جمله مأموریت: غیرممکن – شمارش معکوس – قسمت اول تابستان گذشته و اتمام تولید فیلم علمی تخیلی MGM استودیوز مرسی مقابل «کریس پرت» شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «ربکا فرگوسن» در فیلم جدید پیکی بلایندرز چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا