اخبار روز سینما جهان

رایزنی برای ادامه اکران چند فیلم در نوروز

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، همایون اسعدیان پس از اعلام اسامی فیلم‌های نوروزی و تاکید بر پایان اکران فیلم‌ها در اکران، در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت فیلم‌هایی که اخیراً اکران شده‌اند و همچنان در گیشه فروش خوبی دارند. ، گفت: در حال مذاکره با وزارت ارشاد هستیم تا بتوانیم در ایام عید اکران برخی از فیلم هایی که همچنان مخاطب دارند ادامه دهیم.

وی افزود: اکران این فیلم ها در کنار فیلم های نوروزی به ادامه رونق سینماها کمک می کند.

به گزارش ایسنا، روز گذشته (دوم اسفندماه) روح الله سهرابی – مدیرکل نظارت بر اکران فیلم های سازمان سینمایی – از ساخت فیلم های «تمساح خونین»، «بی تن»، «آسمان غرب»، «پرویزخان»، «آپاراتچی» خبر داد. «نوروز» و «ایلیا در جستجوی قهرمان» به عنوان فیلم‌های نوروزی انتخاب شده‌اند.

وی همچنین گفت: بر اساس تصمیم سازمان سینمایی با شروع اکران فیلم های نوروزی (از 23) اسفند) اکران فیلم ها در اکران به پایان می رسد.

این در حالی است که سهرابی به پایان اکران فیلم های اکران اشاره کرد که از 25 بهمن ماه اکران دو فیلم «روشن» و «رویای کاغذی» آغاز شده است. همچنین برخی سینماداران تاکید می کنند که در صورت پایان اکران برخی از فیلم هایی که همچنان مخاطب دارند تعدادی از پردیس های سینمایی در تهران و شهرستان ها که بیش از هشت سالن دارند خالی می مانند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا