راهیابی دختران کتابخوان گیلانی به مرحله نهایی رویداد سراسری کتابال

دختران عضو گروه کتابال 22 باشگاه کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با 38 اثر و 4 گروه کتابخوانی در این حرکت هدفمند و کتاب محور حضور پرباری داشتند. جزو گروه های استانی منتخب بودند.

بازتاب آنلاین چهار گروه از کتابخوانان گیلانی از صحنه کشوری رویداد ملی کتابال بازدید کردند. ویژه اعضای کانون کتابخوانی، اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان.

این رویداد ملی با هدف خدمت در عرصه کتاب و مطالبه گری برای آماده سازی، تقویت و فعال سازی ظرفیت های دختران نوجوان با فعالیت به عنوان فعال اجتماعی در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار شد و در گام اول 70 گروه استانی حضور داشتند. از بین 664 شرکت کننده انتخاب شد.

این در حالی است که دختران عضو 22 گروه کتاب باشگاه کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در این حرکت هدفمند و کتاب محور حضور پرباری داشته اند. با 38 اثر و در 4 گروه کتابخوانی جزو گروه های برگزیده استان بودند.

بر اساس این گزارش، گروه گلیدخت به سرپرستی «هنگام نصاحی جورشاری» از کانون فرهنگی هنری کانون رشت، گروه «کتاب فود» به سرپرستی «سمیه رنجبر» از سیاهکل و گروه‌های «دختران دریا» و «صدا پای کتاب». گروه‌هایی از فرهنگسرای هنری کیاشر و لاهیجان در بین گروه‌های استانی منتخب این رویداد ملی با مدیریت «فرنگیس نیکنام» و «سیدمریم روحی‌پور» حضور داشتند.

به گفته مدیر کل آفرینش های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این 70 گروه استانی منتخب در چهار روز متوالی طرح های خود را به صورت مجازی ارائه می کنند و هیئت داوران این طرح ها را به صورت آنلاین ارزیابی می کنند.

فروهر ماندری افزود: برگزیدگان مرحله نهایی رویداد ملی کتابال ویژه اعضای باشگاه کتابخوانی دخترانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که با همکاری و مشارکت جمعیت دخترانه ایران زمین همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در آبان در سال 1403 معرفی و تجلیل می شوند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما