اخبار روز سینما

رانندگی الهام حمیدی با ماشین میلیاردی اش در تهران

پایگاه خبری تحلیلی آنلاین مثلث:

الهام حمیدی ماجرای طلاقش از همسر اولش را توضیح داد. الهام حمیدی ازدواج ناموفقی داشت و سپس چندین سال دوباره ازدواج کرد و از زندگی مشترک خود بسیار راضی است. الهام حمیدی اکنون با همسر دومش به نام علیرضا صادقی زندگی ثابتی دارد. الهام حمیدی او عکسی از خود در فضای مجازی منتشر کرده است که طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

الهام حمیدی

الهام حمیدیتصویری جالب و دیدنی از بارداری دوم الهام حمیدی با ژستی زیبا منتشر شد.

الهام حمیدی متولد آذر 1356 و دارای مدرک حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی است. او یک ازدواج ناموفق را در کارنامه زندگی خود دارد و در سال 1376 با علیرضا صادقی ازدواج کرد و از این ازدواج یک پسر به نام آلوین و یک دختر است. الهام حمیدی با بازی در سریال همه چیز آنجاست به شهرت بیشتری دست یافت.

الهام حمیدیبیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در 17 آذر 1356 در تهران به دنیا آمد. تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی حسابداری ادامه داد و لیسانس خود را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد. خانواده الهام حمیدی متشکل از 5 نفر است، او یک دختر مجرد و دارای دو برادر کوچکتر است. نکته جالب در بیوگرافی الهام حمیدی این است که برخلاف اکثر خانم های هنرمند، آشپز خوبی است و جایی گفته است که سعی می کند کاری را که انجام می دهد در حد توانش انجام دهد. البته ابن مشکل را در کار بازیگری خود نشان داده است.

در میان بازیگران زن ایرانی به فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش علاقه مند است و در بین بازیگران مرد ایرانی عزت الله تعظمی و اکبر عبدی را دوست دارد. او به موسیقی پاپ و سنتی علاقه زیادی دارد و خوانندگان مورد علاقه اش رضا صادقی، زنده یاد ناصر عبداللهی و دکتر محمد اصفهانی هستند.

الهام حمیدی علاقه و علاقه خاصی به کارهای هنری دارد. او هنرهایی مانند نقاشی، صنایع دستی، طراحی لباس و … را تجربه کرده است. او در مصاحبه ای گفته است که گاهی اوقات به عنوان یک سرگرمی و گاهی اوقات به عنوان حرفه ای کار هنری انجام می دهم.

الهام حمیدیازدواج اول الهام حمیدی

در گفت و گو با تی وی پلاس از وی در مورد جدایی و طلاق پرسیده شد و او در پاسخ گفت: من جوان ازدواج کردم و چند سالی با همسرم کریم زیر یک سقف زندگی کردم اما متاسفانه طلاق گرفتیم و نتوانستیم. ادامه هید.”

البته الهام حمیدی یکی از بازیگران کم حاشیه است و خودش بارها تاکید کرده که دوست ندارد در زندگی خصوصی اش دیده شود و در همان گفت وگو هم تاکید کرد که زندگی شخصی اش را نمی خواهد. در رسانه ها منتشر شود.

الهام حمیدی و ورشکستگی مزون پوشاک

الهام حمیدی تصمیم می گیرد به عنوان شغل دوم در کنار بازیگری شغل دیگری برای خود ایجاد کند و به همین دلیل مزون لباس تاسیس می کند. خود ایشان در مورد این موضوع کمی توضیح داده اند که در ادامه مشاهده می کنید: یک بار قصد داشتم مزون پوشاک راه اندازی کنم تا از نظر اقتصادی حاشیه امنی ایجاد کنم، اما از آنجایی که فکر می کنم بدشانس هستم، همانطور که تازه شروع کردم، کار من و سرمایه گذاری که کرده بودم قیمت دلار را سه برابر کرد، با دلار ارزان شروع کرده بودم و این باعث شد ضررهای مالی زیادی متحمل شوم، این شکست اقتصادی روی روحیه من تأثیر منفی گذاشت. و باعث شد از خطرات مالی دوری کنم. ترسیده بودم و این ریسک مالی را از من گرفت.

الهام حمیدیجوایز و افتخارات الهام حمیدی

نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از بیست و سومین جشنواره فیلم فجر (1392) برای فیلم خیلی دور خیلی نزدیک.

نامزد بهترین بازیگر زن سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گهواره برای مادر

جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن نهمین جشنواره خانه سینما (1383) برای فیلم خیلی دور خیلی نزدیک

برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن بخش بین المللی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای فیلم «گهواره برای مادر»

خواننده های مورد علاقه الهام حمیدی

او هم به موسیقی سنتی و هم به موسیقی پاپ علاقه دارد. او برنده جایزه بهترین نقش مکمل از جشنواره فیلم شد تا همه مهارت های او را بررسی کنند، پدرش در جوانی تئاتر کار می کرد، عموی پدرش مجری رادیو بود و واقعاً این استعداد در خانواده او وجود داشت. یک ترم به کلاس های بازیگری رفت و در همین کلاس ها بود که آقای رامین بسچی برای بازیگری در آوای گلستان انتخاب شد. او تاکنون در معجزه ازدواج، کوی دیمون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور، خیلی نزدیک، زیر شمشیر و شوق پرواز بازی کرده است.

فعالیت هنری الهام حمیدی

پدر الهام حمیدی در جوانی بازیگر صحنه بود و عموی پدرش نیز مجری رادیو بود و این استعداد هنری به نوعی در خانواده الهام حمیدی جریان دارد، این انگیزه ای شد تا الهام حمیدی در هفت سالگی بازیگری را تجربه کند. اولین جایزه بازیگری ام در منطقه و از ابتدای دبستان کلاس های مختلف بازیگری را تجربه کردم تا اینکه دو بار در سال ۱۳۷۹ وقتی بیست و سه ساله بودم از این کلاس های بازیگری تا سریال طنز ازدواج را رها کرد و دوباره به کلاس های بازیگری رفت. معجزه به کارگردانی علیرضا خمسه برای اولین بار معرفی و جلوی دوربین رفت.

الهام حمیدیاو بازیگری را در سال ۱۳۸۰ با فیلم دنیا تجربه کرد، اما شهرت او با سریال محبوب مسافر هند به کارگردانی قاسم جعفری در سال ۱۳۸۲ آغاز شد. در سال 1383 برای بازی در این فیلم برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. Too Far Too Close بازی زیبا و جذاب الهام حمیدی در سریال زیر تیغ در سال 2005 و بازی به یاد ماندنی او در سریال یوسف پیامبر در نقش همسر یوزراسف در سال 2007 باعث محبوبیت او بیش از پیش شد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا