اخبار روز سینما

رامبد جوان حسودی می کرد.

بینندگان رامبد جوان را خنده دار می دانند. رامبد جوان یکی از بازیگران پیشکسوت تلویزیون است که فعالیت خود را از دهه 70 آغاز کرد.رامبد جوان تجربیات متنوعی در زمینه کارگردانی دارد. رامبد جوان همسر سابق سحر دولتشاهی و همسر فعلی نگار جواهریان است. آخرین اخبار در مورد رامبد جوان به خواندن ادامه دهید.

رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان مهمان برنامه دورهمی ایرج طهماسب و عروسک هایش بودند.

در بخشی از این برنامه پشه اقدام به نیش زدن نگار جواهریان کرد که رامبد واکنش نشان داد.

رامبد جوان و همسرش نانوا شدند.

پیش از این خبر منتشر شده بود که رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان فعلا قصد بازگشت به عرصه بازیگری و فعالیت هنری را ندارند به همین دلیل نانوایی افتتاح کرده و مشغول به کار در این حرفه هستند.

البته برخی از کاربران شبکه های اجتماعی که خانم جوان و جواهریان را می شناسند و خود را از بستگان این خانواده معرفی کرده اند می گویند که نانوایی رامبد و نگار مدت هاست باز است و موضوع جدیدی نیست.

به هر حال باید منتظر ماند و دید رامبد جوان و همسرش چه زمانی دوباره روی صحنه خواهند رفت.

رامبد جوان: گرانی ها را می بینم

رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه «خندوانه» به مناسبت هشتمین سالگرد این برنامه ویدئویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

وی در بخشی از این ویدئو با اشاره به نقد خندوانه گفت: طبیعی است که هر حرکت و اجرا مخالفت و نقدی دارد، خیلی هم خوب است، منتقدان کمک می کنند راه و آینده خود را بهتر ببیند و زیرا آنها عملکرد خود را مورد انتقاد قرار می دهند و وقتی به گذشته نگاه می کنند، این فرصت را دارند که قدم های بعدی خود را دقیقاً یا به همین ترتیب بردارند یا تغییراتی ایجاد کنند و به جلو بروند.”

به گزارش پی ام آپ، جوان با یادآوری انتقادات همیشگی به «خندوانه» تاکید کرد: وظیفه ما در این نمایش ایجاد انرژی و روحیه خوب است. ما هرگز نگفتیم که چقدر همه چیز عالی بود. ما دیوانه ایم؟ ما خودمان در این کشور زندگی می کنیم و هزینه ها و مشکلات زیادی را می بینیم. کارکرد «تفریح» پخش روحیه خوب و انرژی مثبت است، چیزی که امروزه بسیار نادر است. من فکر می کنم بسیاری از کسانی که این نقد را “خنده دار” می دانند، درگیر مونتاژهایی هستند که منتقدان ما می سازند، که همه ما می گوییم عالی است! اینها واقعی نیستند، ماهیت خود برنامه نیستند.

رامبد جوان حسود شد عصبانیت رامبد جواد به خاطر شوخی بد با همسرش + فیلم

نوید عشق رامبد جوان نوشته نگار جواهریان

فرهاد آئیش و همسرش مائده طهماسبی بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون شب گذشته دوشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه رامبد جوان مهمان برنامه خندوانه شد.

رامبد جوان در بخشی از این برنامه گفت: من به موضوع تشکیل خانواده، تشکیل خانواده اعتقاد زیادی دارم، چیزی که الان در مورد آن صحبت می کنیم و در تمام زندگی ما به یک اولویت تبدیل شده است. خدا را شکر می کنم و بسیار خوشحالم و از همین جا به همسر عزیزم و پسر عزیزم می گویم که از داشتن شما بسیار خوشحالم و در کنار شما خواهم بود و تا زمانی که قدرت و دانش داشته باشم از شما محافظت خواهم کرد. و هوش

برنامه خندوانه از یکشنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود و تکرار آن روز بعد در ساعت های 16:00، 11:00 و 17:00 است.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا