بر اساس گزارش‌های منتشرشده، یک معامله‌گر ارز دیجیتال با سرمایه‌گذاری اولیه ۱۶,۵۰۰ دلاری روی میم‌کوین نیرو اتریوم (NEIRO) توانسته به سود ۱.۸ میلیون دلاری دست یابد.

این سود هنگفت پس از اعلام خبر لیست شدن این توکن در صرافی بایننس به دست آمد؛ چرا که قیمت نیرو بیش از ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش رمز ارز نیوز، این معامله‌گر با آدرس ۰x۶ac، در دو روز اول عرضه توکن نیرو، ۵ واحد اتریوم از آن خریداری کرده و این دارایی را به مدت هشت هفته نگه داشته بود. پس از اعلام بایننس مبنی بر لیست شدن این توکن، قیمت آن به بیش از ۱۰۰ برابر سرمایه اولیه معامله‌گر رسید.

علاوه بر این، معامله‌گر دیگری تنها ۴۰ دقیقه قبل از اعلام بایننس، توکن نیرو را خریداری کرد و توانست در کمتر از شش ساعت بیش از ۵۱۶ هزار دلار سود کند. با این حال، این معامله‌گر به دلیل زمان خرید، به عنوان فرد داخلی شناخته می‌شود.

این ماجرا نشان‌دهنده پتانسیل و کسب سودهای کلان با سرمایه‌گذاری اولیه روی توکن‌های با ارزش بازار کم، به‌ویژه در بخش میم‌کوین‌ها است.

البته لازم به ذکر است که میم‌کوین نیرو پس از این رشد چشمگیر، با کاهش قیمت مواجه شده و در حال حاضر با ۲۵ درصد افت نسبت به روز گذشته، در محدوده قیمتی ۰.۰۸۴ دلار معامله می‌شود.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، صرافی بایننس روز گذشته اعلام کرد که معاملات توکن‌های نیرو، توربو (TURBO) و بیبی دوج (۱MBABYDOGE) را از ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۴ آغاز می‌کند.

جفت‌‌ارزهای معاملاتی NEIRO/USDT، TURBO/USDT و ۱MBABYDOGE/USDT از یک ساعت قبل از شروع معاملات برای واریز باز بودند و برداشت‌ها نیز از امروز، ۱۷ سپتامبر در دسترس قرار می‌گیرند.

با این حال، هر سه توکن تحت برچسب “seed” بایننس قرار گرفته‌اند که نشان‌دهنده مرحله ابتدایی توسعه و ریسک بالای آن‌ها است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما