اخبار روز سینما جهان

راز موفقیت کیم کارداشیان لو رفت!

به گزارش خبرنگار خبر قرمزکیم کارداشیان نگذاشته که شانه شکسته اش مانع از انجام کارهای روزمره اش شود و نشان داده است که چقدر مقاوم است.

او مصمم است به حالت قبلی بازگردد. او به ورزشگاه می رود تا نشان دهد هیچ چیز نمی تواند مانع از رسیدن او به اهدافش شود.

کیم کارداشیان، 42 ساله، در روز دوشنبه، 7 آگوست، در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که اخیراً کتف خود شکسته و اکنون به عنوان بخشی از روند بهبودی خود به تمرینات ورزشی خود باز می گردد. کارداشیان در این ویدئو گفت:

خوب، در اینجا یک واقعیت کمی در مورد من وجود دارد… اخیراً یک آسیب دیدگی شانه داشتم که باعث شکستگی استخوان و پاره شدن برخی از تاندون‌ها شد.

او همچنین گفت که مربی او، ملیسا آلکانتارا، تجربه مشابهی داشته است.

کارداشیان دوربین را به سمت آلکانتارا چرخاند و به طرفدارانش گفت که آنها روند توانبخشی را شروع کرده اند و به تمرینات باز می گردند. وی از اراده خود برای بهبودی صحبت کرد و گفت:

باید به باشگاه برگردم.

راز موفقیت کیم کارداشیان لو رفت!بنیانگذار Skims با قاطعیت در پایان این کلیپ گفت:

هر اتفاقی بیفتد، اجازه نمی‌دهم چیزی جلوی من را بگیرد.

کارداشیان در مورد برنامه تمرینی خود و چگونگی آسیب دیدگی شانه خود صحبتی نکرد. با این حال، او ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن، نوشیدنی Alani Nu خود را در روی دستگاه ورزشی‌اش گذاشته بود. کارداشیان در تابستان با این برند همکاری کرد تا یک نوشیدنی انرژی‌زا به بازار ارائه کنند.

کارداشیان در پست قبلی اینستاگرام خود اطلاعات بیشتری در مورد برنامه ورزشی خود ارائه کرد. در ماه مارس، او گفت که با متخصص تناسب اندام سنادا گرکا ورزش می کند و دو ساعت در روز را صرف وزنه زدن و پنج تا شش روز در هفته ورزش می کند.

هدف کیم کارداشیان از ورزش

ستاره خانواده کارداشیان با اشتیاق ورزش می کند “عضله بسازید و قوی تر شوید” او شروع کرد و خیلی زود به این هدف نزدیک شد.

راز موفقیت کیم کارداشیان لو رفت!او گفت:

متوجه شدم که تغییر قابل توجهی ایجاد کرده ام. من به تعهدمان افتخار می کنم. این تعهد همیشه با تعیین اهداف کوچک شروع می شود.

گونار پترسون، مربی سابق کیم و کلویی کارداشیان، در اکتبر 2022 گفت که جلسات باشگاه خواهران مشهور بیشتر بر شدت تمرینات متمرکز است تا فقط خود تمرینات. به گفته وی، آنها در تمرینات بهترین عملکرد خود را می دهند و اراده آنها باعث موفقیت آنها می شود. پیترسون تاکید کرد که اکثر مردم متوجه نیستند که دستاوردهای خانواده کارداشیان از اخلاق کاری قوی آنها سرچشمه می گیرد.

همانطور که کیم خود را وقف ریکاوری جسمانی خود می کند، از رابطه قبلی خود با همسر سابق کانیه وست نیز در حال فروپاشی است. کیم که از این ازدواج دارای چهار فرزند است (نورث، 10، شیکاگو، 5، سنت، 7، و زبور، 4)، در مورد تلاش های خود برای محافظت از فرزندانش در برابر رفتارهای مزاحم و سر و صدایی که پس از آن به وجود آمده است، آشکارا درباره تلاش‌هایش برای محافظت از فرزندانش در برابر رفتارهای جنجالی و سروصداهایی که وست در محیط عمومی ایجاد می‌کند، صحبت کرده و گفته که این کارها بر او تأثیر گذاشته‌اند.

راز موفقیت کیم کارداشیان لو رفت!کیم در پادکست Angie Martinez IRL در دسامبر 2022 اعتراف کرد که برای قوی ماندن تلاش کرده است و گفت:

من همیشه حافظ فرزندانم بوده و خواهم بود. در خانواده ما، فرزندان من با خوشحالی از آنچه در دنیای بیرون می گذرد بی اطلاع هستند.

با این حال او پس از یک ماه در اینستاگرام اعلام کرد که سال جدید را در «دوران خوشبختی» خود آغاز می کند.

کیم اکنون در میان جنجال‌هایی که پیرامون فصل 3 کارداشیان‌ها که در Hulu پخش می‌شود، حرفه‌اش را در اولویت قرار می‌دهد. یکی از کارهای اخیر او شامل ایفای نقش در برنامه تلویزیونی American Horror Story است.

یک منبع در ژوئن گفت که کیم پس از ماه‌ها آماده‌سازی، ماه گذشته برای شروع فیلمبرداری «هیجان زده» بود. آنها این فرصت را به عنوان یک تجربه یک بار در زندگی توصیف کردند و کیم مشتاقانه منتظر واکنش مردم به آخرین کار خود است..

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا