اخبار روز

راز متفاوت بودن قیمت آپارتمان در منطقه 6/جدول


داستان مربوط به «استفاده اداری از واحدهای مسکونی مختلف در مناطق مرکزی و اداری شهر» است. تعداد قابل توجهی ساختمان مسکونی در منطقه 6 تهران یافت می شود که اکثریت آنها به «ادارات» یا «فعالیت اقتصادی» (غیر مسکونی) اختصاص دارد و تعداد کمی از واحدها مسکونی باقی مانده است.

منطقه 6 و نواحی اطراف تهران جزء «حوزه اداری پایتخت» محسوب می‌شوند به طوری که «در پایان ساعت کاری» و ابتدای ساعات شب، این مناطق «خلوت» می‌مانند و در آن زمان است. مرگ های شبانه ناشی از غلبه اداری بر مسکونی» در این مناطق به رسمیت شناخته شده است.

میانگین «قیمت پیشنهادی» واحدهای مسکونی در پرونده‌های موجود در مناطق 6 و 7 تهران بیش از 100 میلیون تومان در هر متر مربع است، در حالی که میانگین قیمت مسکن در کل شهر تهران در حال حاضر زیر 90 میلیون تومان در هر متر مربع است. این در حالی است که ماه گذشته میانگین قیمت ثابت در منطقه 6 رقمی معادل 110 میلیون تومان بود که همچنان با اختلاف زیادی از میانگین قیمت ثابت شهر بالاتر است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا