اخبار روز سینما

راز شعار تبلیغاتی «خاطره ساختن دیر است…» فاش شد 03/03/03 فرا رسید «آخر شب»

مدتی است که عبارت تبلیغاتی “خاطره سازی خیلی دیر است”؛ 03 / 03 / 03 » روی بیلبوردهای شهری و یکی از تیزرهای پلتفرم فیلامنت که بالاخره شعار آن فاش شد، متمایز است. این عبارت متعلق به سریال «در آخر شب» است که سومین آن است خرداد 1403 انتشار خود را آغاز می کند.

به گزارش بازتاب آنلاین، «در انتهای شب» عنوان اولین تجربه سریال سازی «آیدا پناهنده» است که پس از سه فیلم موفق «ناهید»، «اسرافیل» و «تی تی» جلوی دوربین رفت.

قسمت اول این مجموعه برای پنجشنبه سوم برنامه ریزی شده است. خرداد ماه انتشار با توجه به تاریخ 03/03/03 فیلم نت این روز را برای پخش سریال آیدا پناهنده انتخاب کرده است تا روز پخش آن در ذهن و خاطره مخاطبان بماند.

هدا زین العابدین در نمایی از سریال «در پایان شب»

زوج اصلی این سریال پارسا پیروزفر و هدا زین العابدین هستند. پیروزفر پیش از این تجربه حضور در شبکه داخلی را با سریال شورشی داشت و در کارنامه زین العابدین نیز در سریال های داخلی قلب یه 3، کرگدن و رحیم کن حضور داشت.

آیدا پهننده فیلمنامه این سریال را با همکاری ارسلان امیری نوشته است. آخرین کار مشترک آنها نوشتن فیلمنامه فیلم موفق “TT” است.

به جز قسمت اول که پنج شنبه پخش می شود، بقیه قسمت های سریال «در انتهای شب» جمعه ها پخش می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا