سبک زندگی

راز زیبایی پوست این ستاره زن کُره‌ای بالاخره کشف شد

بازتاب آنلاین – مهسا شفیعی: ما اکنون در زمانی زندگی می کنیم که تقریباً همه، صرف نظر از جنسیت و سن، وسواس عجیبی نسبت به ظاهر خود دارند و بنابراین احتمالاً برای همه ما قابل درک است که بزرگترین ستاره های سینما و تلویزیون وقت، انرژی و زمان زیادی را صرف می کنند. پول در ظاهرش ستارگانی که بخش عمده ای از درآمد و شهرت خود را به واسطه ظاهر زیبا و مناسب به دست می آورند و طبیعی است که هر فرد عادی برای زیبا شدن و زیبا ماندن می خواهد رازها و تکنیک های این افراد مشهور و زیبا را یاد بگیرد.

خوشبختانه در سال‌های اخیر، ستاره‌های زیادی شروع به صحبت در مورد برنامه‌های غذایی خاص و البته برنامه‌های ورزشی منحصربفرد خود کرده‌اند و بسیاری از طرفداران آنها با پیروی از این برنامه‌ها موفق شده‌اند سالم‌تر زندگی کنند یا تناسب اندام داشته باشند. در این مقاله به زندگی شخصی با هم می پردازیم. یکی یکی از درخشان ترین ستاره های موسیقی، سینما و تلویزیون و البته در صحنه مدلینگ کره جنوبی است و ببینیم ستاره ای مثل بی سوزی چه برنامه هایی را دنبال کرده تا به چنین ظاهری بی نقص و متفاوت دست یابد.

الان نسوزی یکی او یکی از محبوب ترین ستاره های کره جنوبی به حساب می آید. دختری که کار خود را با کی پاپ به عنوان عضوی از گروه Miss A و کار به عنوان مدل آغاز کرد و اکنون تقریباً در همه زمینه ها از موسیقی و سینما گرفته تا تلویزیون تأثیرگذار است. بی سوزی برخلاف تصور خیلی ها فقط از ظاهر و استعداد خدادادی خود برای رسیدن به چنین جایگاهی استفاده نکرد و با رعایت سخت ترین رژیم ها و برنامه های ورزشی به چنین جایگاه رشک برانگیزی رسیده است.

جالب است بدانید که بی سوزی در ابتدای به شهرت رسیدن با مشکلات زیادی روبرو شد زیرا پاهای او به اندازه کافی باریک نبودند تا ذائقه مردم کره را بپذیرند. البته واکنش بی سوهو به این مشکل ناامیدی و پذیرش شکست نیست و او توانسته است سخت ترین برنامه های غذایی و ورزشی را دنبال کند تا به اندامی برسد که حتی بسیاری از ستاره های سینمای تلویزیون نیز آرزوی آن را دارند.

خود این ستاره محبوب و محبوب وقتی از برنامه روزانه اش برای داشتن اندامی متناسب و پوستی عالی صحبت می کند، به 5 مرحله بسیار اساسی اشاره می کند. در ادامه 5 مرحله مهم سوزاندن برای رسیدن به زیبایی و سلامتی را نیز مرور خواهیم کرد:

مرحله 1: مانند یک پنگوئن رقصید

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شدراز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

بله درست متوجه شدید، محبوب ترین تمرین بسوزی نوعی رقص پنگوئن هاست و بسوزی در مصاحبه با SBS در مورد تاثیر این حرکت برای کاهش وزن صحبت کرد. اگر همچنان به این حرکت شک دارید، باید بدانید که بسوزی شخصاً مسئولیت این حرکت را به خصوص چربی سوزی در دست ها بر عهده دارد.

اما رقص پنگوئن دقیقا چیست؟

این حرکت یا رقص ورزشی که شاید اختراع این ستاره کره ای باشد، تکنیک ساده ای دارد. در حالت ایستاده و مطابق تصویر، دستان خود را کمی مایل در امتداد بدن قرار دهید و سپس دستان خود را مانند پنگوئن باز و بسته کنید. توصیه بای این است که دست های خود را زیاد باز نکنید و هر بار که دست های خود را باز و بسته می کنید، از مچ دست خود استفاده کنید و پنجه های خود را به داخل و خارج کنید.

«خیلی وقت‌ها به من نگاه می‌کنند که دیوانه‌ام یا تعجب می‌کنند که چرا این کار را انجام می‌دهم، اما به شما تضمین می‌دهم که این حرکت برای کاهش وزن، خوش فرم شدن است و در از بین بردن گوشت اضافی دست‌های شما بسیار مؤثر است.

مرحله دوم: کاردیو

بر کسی پوشیده نیست که از یک ستاره درام K تقریباً از پس هر کاری بر می آید. یکی یکی از زمینه های مورد نیاز توانایی رقص است. ظاهراً همه بازیگران کره ای در مورد مزایای رقص در مورد کاردیو اتفاق نظر دارند. البته به طور کلی کاردیو برای کاهش وزن و تناسب اندام بسیار موثر است و بسته به شرایط شما ممکن است از دویدن آهسته، دوچرخه سواری، طناب زدن و یا دویدن سریع بهره مند شوید.

البته بیسوزی روز خود را با یک ورزش هوازی مانند پیاده روی شروع می کند و خاطرنشان می کند که اگر به ورزش های قلبی و عروقی نیاز دارید، کار با هولا هوپ نیز می تواند برای کاهش وزن و تناسب اندام بسیار موثر باشد.

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

در نظر داشته باشید که کالج پزشکی ورزشی آمریکا 150 تا 300 دقیقه ورزش سبک و ملایم یا 75 تا 100 دقیقه ورزش شدید در هفته برای بزرگسالان در نظر گرفته است و با فشار زیاد به بدن نمی توانید به نتیجه دلخواه برسید.

مرحله سوم: پیلاتس یا یوگا

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

اگر از طرفداران Bey Suzy در مورد ظاهر باورنکردنی او بپرسید، احتمالاً به کمر باریک و ماهیچه های فشرده او اشاره می کنند که هر دوی آنها را می توان با انجام پیلاتس یا یوگا به دست آورد. تمرینات کم استرس که در درجه اول از وزن بدن به عنوان وزنه استفاده می کنند. پشتکار در انجام مداوم و صحیح حرکات پیلاتس و یوگا می تواند ماهیچه های شما را تقویت کند و بدن شما را انعطاف پذیرتر کند و تعادل کلی شما را افزایش دهد.

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

به گفته بی سوجی، یوگا و پیلاتس برای افرادی که عضلات ضعیف و انعطاف پذیری ضعیفی دارند مناسب است و اگر مبتدی هستید بهتر است با یک متخصص مشورت کنید و شکل صحیح حرکات را یاد بگیرید. یوگا حرکات فیزیکی را با تکنیک های تنفسی مناسب و البته مدیتیشن ادغام می کند و از طرفی پیلاتس با استفاده از حرکات تکراری هماهنگی عضلات و حرکات شما را افزایش می دهد، اما هر دو برای داشتن اندامی متناسب و کاهش وزن ایده آل هستند.

مرحله چهارم: ماساژ صورت برای داشتن چهره ای شبیه مجسمه

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

از نظر نسوختن، این قسمت از نظر داشتن پوست صورتی براق و زیبا مانند معجزه عمل می کند و تقریبا برای همه مناسب است. Aesuji ماساژ صورت را به ویژه برای کسانی که بیش از حد معمول چربی در ناحیه صورت دارند توصیه می کند. او معتقد است برای داشتن صورت V شکل باید قبل از ماساژ صورت خود را تمیز کرد و سپس صورت خود را به مدت چهار دقیقه با روغن های مخصوص پاک کننده آرایش ماساژ داد.

بیسوزی در مورد ماساژ صورت می گوید: صورت خود را به طور کامل با روغن بپوشانید و سپس با نوک انگشتان خود آن را با حرکات دایره ای یا بالا و پایین بمالید. این فرآیند نه تنها صورت شما را از آرایش و سایر آلودگی ها پاک می کند، بلکه ماهیچه های شما را تقویت می کند. صورت. و هرگونه تورم در این ناحیه را از بین می برد.”

و در نهایت مرحله پنجم: رژیم غذایی پر پروتئین و کم کربوهیدرات.

Besouzie به رژیم غذایی روزانه با پروتئین بالا و کربوهیدرات بسیار کم اعتقاد راسخ دارد و به اثربخشی آن اطمینان دارد. بدون در یکی او در برنامه های صبحگاهی تلویزیون چین فاش کرد که کالری دریافتی روزانه او تقریباً هرگز از 1000 کالری بیشتر نمی شود.

به گفته خودش، سوزی برای صبحانه سینه مرغ، سیب زمینی شیرین و یک فنجان شیر کم چرب می خورد و ناهار این ستاره کره ای فقط شامل برنج قهوه ای و سالاد است. روز این ستاره محبوب موسیقی و تلویزیون با یک شام بسیار مختصر شامل دو سیب زمینی شیرین به پایان می رسد. البته این برنامه تغذیه بسیار هوشمندانه انتخاب شده است. سینه مرغ نیازهای پروتئینی بدن را برآورده می کند و سیب زمینی شیرین غنی از کربوهیدرات و برنج قهوه ای باعث می شود احساس سیری کنید و از گرسنگی جلوگیری کنید.

نکته جالب در مورد برنامه غذایی بسیار سخت بی سوزی این است که او حتی در زمان های خاص مثلا در زمان فیلمبرداری سریال یا یک فیلم این برنامه را تغییر می دهد و آن را سخت تر می کند و در این موارد از مزایای آن استفاده می کند. قانون محدود کردن زمان طبق این قانون، شما حق ندارید بعد از ساعت 18 تا زمان خواب چیزی بخورید.

راز زیبایی پوست این ستاره زن کره ای بالاخره کشف شد

یکی دیگر از نکات تناسب اندام و ظاهر زیبای این ستاره کره ای، حداقل از دید خودش، در کنار غذای کره ای یا غذای کمکی به نام کیمچی است. بی سوزی ظاهرا کیمچی را بسیار دوست دارد و این غذای محبوب را در اکثر وعده های غذایی می خورد. کیمچی سرشار از پروبیوتیک ها و باکتری های مفید است که هضم و سلامت دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و از آکنه و سایر مشکلات پوستی جلوگیری می کند. کیمچی یک غذای کم کالری است (هر فنجان کیمچی ۲۳ کالری دارد)، سرشار از فیبر است و به شما احساس سیری می دهد.

منبع:برترینها

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا