اخبار روز

راز بزرگ المپیک پاریس فاش شد مشعل واقعی المپیک نبود!

در حالی که همه فکر می کردند مشعل المپیک پاریس با شعله های واقعی می سوزد، مسئولان این بازی ها رازی بزرگ را فاش کردند. آنها اعلام کردند که مشعل المپیک با استفاده از فناوری های پیشرفته و نورپردازی ویژه به جای آتش واقعی شبیه سازی شده است.

اگر فکر می کردید این روزها مشعل المپیک در پاریس می سوزد، در اشتباهید. ،

به گزارش “ورزش سه”، مشعل جزء جدایی ناپذیر المپیک است اما مسئولان بازی های 2024 اعلام کردند که مشعل المپیک که در روز افتتاحیه روشن شده بود واقعی است. نبود.

هواداران المپیک می گویند وقتی این خبر را شنیدند، مثل بچه هایی بودند که تازه فهمیده بودند بابانوئل واقعی نیست. ،

تونی استنج، رئیس کمیته سازماندهی المپیک 2024 پاریس گفت: ما می خواستیم مشعل خلاقانه ای داشته باشیم که سازگار با محیط زیست باشد، بنابراین به جای آتش از فناوری استفاده کردیم.

برای روشن کردن مشعل المپیک به جای آتش واقعی از 40 لامپ ال ای دی و بخار آب استفاده شده تا حس شعله های آتش را به بیننده القا کند. حتی اگر امروز دوباره فیلم های مراسم افتتاحیه را تماشا کنید، نمی توانید تفاوت بین این آتش مصنوعی و واقعی را درک کنید. ،

خبرنگاران رسمی که بازی های المپیک را پوشش می دهند می توانند چند قدم به مشعل بازی های پاریس نزدیک تر شوند. اما در آخرین پله ها یک استخر اطراف مشعل را احاطه کرده است و شما نمی توانید به آن نزدیک شوید. حتی از این فاصله نیز نمی‌توان گفت که شعله‌های آتش که به آسمان می‌آیند واقعی نیستند. ،

طبق معمول این شعله ها تا روز پایانی بازی روشن خواهد بود. ،یکی یکی از سخنگویان کمیته برگزاری به روزنامه تلگراف گفت: برای جنبش المپیک فقط مهم است که نماد بازی ها یعنی مشعل در دوره المپیک روشن شود و فرقی نمی کند که ما. یک آتش واقعی یا آتش سوزی ناشی از فناوری داشته باشید.»

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا