اخبار روز سینمافیلم و سریال

رازهایی در مورد بروسلی که نمی دانستید!

در ادامه می توانید رازهایی در مورد بروسلی که تابحال نمی دانستید را بخوانید.

بیوگرافی بروسلی

لی در سانفرانسیسکو کالیفرنیا از پدری چینی و مادری آمریکایی به دنیا آمد. او در سه سالگی با خانواده اش به هنگ کنگ نقل مکان کرد. لی در یک مدرسه شبانه روزی ایرلندی در هنگ کنگ تحصیل کرد و در آنجا هنرهای رزمی و بازیگری خواند.

لی در 18 سالگی به ایالات متحده بازگشت و در دانشگاه کالیفرنیا، لس آنجلس، فلسفه خواند. لی در دوران دانشجویی به تدریس هنرهای رزمی پرداخت و به سرعت به استادی شناخته شده تبدیل شد.

در سال 1964 لی اولین نقش خود را در فیلم «راه مرد» بازی کرد. این فیلم یک موفقیت تجاری بزرگ بود و لی را به شهرت رساند. در سال‌های بعد، لی در فیلم‌های دیگری از جمله «اژدها وارد می‌شود»، «اژدها وارد می‌شود»، «اژدها وارد می‌شود» و «بازی مرگ» ظاهر شد.

لی در سال 1973 در سن 32 سالگی درگذشت. مرگ او هنوز به طور کامل مشخص نیست، اما شایعات زیادی در مورد مرگ او وجود دارد. برخی معتقدند او بر اثر مصرف بیش از حد داروهای مسکن مرده است، برخی دیگر معتقدند که او توسط مافیای چین کشته شده است.

بروسلی مردی مرموز بود و رازهای زیادی در مورد او وجود داشت. برخی از آنها:

  • لی یک نابغه بود. او در جوانی به هنرهای رزمی تسلط یافت و در سن 18 سالگی استاد خود را شکست داد. لی در زمینه های دیگری مانند فلسفه، موسیقی و بازیگری نیز استعداد داشت.
  • لی فردی یک طرفه بود. او معتقد بود برای ایجاد یک سبک جدید و موثر باید از تکنیک های مختلف هنرهای رزمی استفاده کرد. لی همچنین معتقد بود که ذهن و بدن باید در هماهنگی کامل با یکدیگر کار کنند.
  • لی یک افسانه بود. او در سن 32 سالگی درگذشت اما هنوز یکی او به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و محبوب ترین چهره های هنرهای رزمی در تمام دوران شناخته می شود.

میراث

بروسلی میراثی ماندگار از خود بر جای گذاشت. او هنرهای رزمی را به مخاطبان جهانی معرفی کرد و الهام بخش بسیاری از مردم در سراسر جهان شد. لی همچنین سبک جدیدی از هنرهای رزمی به نام Jeet Kune Do را ایجاد کرد که هنوز هم توسط افراد زیادی در سراسر جهان انجام می شود.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا