با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!
هیچ تعریف ثابت و جهانی برای زیبا و شیک بودن وجود ندارد، کسی که از نظر شما خوش تیپ است به قول دوست شما زشت ترین در جهان است! حالا که با این موضوع آشنا شدیم، بهتر است برای خوش تیپ شدن پول زیادی پرداخت کنیم، زیرا شیک بودن ربطی به پول زیاد ندارد. برعکس، باید بدانید که چگونه و چه زمانی بهترین نسخه از خود باشید تا با کمترین هزینه خوش تیپ و خوش تیپ باشید.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

خوش تیپ بودن بر نحوه درک و رفتار دیگران با شما تأثیر می گذارد. این می تواند به شما کمک کند شغل رویایی خود را پیدا کنید، توجه عاشقانه کسی که دوستش دارید را به خود جلب کنید، به راحتی دوست پیدا کنید و احترام دیگران را به دست آورید. خوش تیپ بودن همچنین می تواند احساس خوبی در شما ایجاد کند، عزت نفس شما را افزایش دهد و سطح اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. اما همیشه پوشیدن لباس های گران قیمت یا لوازم آرایشی گران قیمت برای خوش تیپ شدن لازم نیست، زیبا به نظر رسیدن با بودجه محدود امکان پذیر است. هزینه لباس، کفش، لوازم جانبی، محصولات زیبایی و سفرهای مداوم به سالن می تواند به سرعت افزایش یابد.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

با این حال، راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید ظاهری عالی را با بودجه کمتر تجربه کنید. به خاطر داشته باشید که ظاهر شما هر چقدر هم که خوب و مناسب باشد، ممکن است به مذاق همه خوش نیاید، هیچ تعریف جهانی از ظاهر زیبا وجود ندارد.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

میزان بودجه را برای خوش تیپ بودن تعیین کنید

بودجه خود را تنظیم کنید این کاملاً به شما بستگی دارد که فکر می کنید چقدر منطقی است برای لباس، لوازم آرایش و غیره هزینه کنید. به درآمد خود و آنچه برای زندگی نیاز دارید فکر کنید و مبلغی را برای استایل خوب کنار بگذارید. سبک زندگی خود و آنچه واقعاً نیاز دارید را در نظر بگیرید.

هنگامی که به بودجه خود پایبند هستید، یک عنصر ضروری برای زیبا به نظر رسیدن این است که چه نوع لباس و درمان زیبایی در زندگی واقعی نیاز دارید. یک جفت کفش پاشنه بلند را فقط به این دلیل که در حراجی شگفت انگیز هستند، نخرید، به خصوص اگر شغل شما طوری است که به ندرت آن را می پوشید، اگر قرار است در عرض یک هفته لاک ناخن خود را خراب کنید. و اگر زیاد شنا می کنید، مدل موی با مراقبت بالا برای شما مناسب نیست.

سعی کنید از اصل ROI استفاده کنید، به این معنی که حتی اگر مثلاً یک جفت گوشواره ارزان قیمت 3 دلاری بخرید، چند وقت یکبار آن را می پوشید؟ با چه لباس هایی می توانید آنها را ترکیب کنید؟ یا چقدر دوام دارند؟

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

خرید خارج از فصل

خارج از فصل خرید کنید. در پاییز و زمستان اقلام بهاره و تابستانی و بالعکس بخرید. استفاده از قفسه های فروش خارج از فصل می تواند یک معامله عالی باشد، با توجه به اینکه کالایی که خریداری کرده اید ممکن است در فصلی که آن را می پوشید از مد افتاده باشد. اگر شیک پوش بودن برای شما مهم است، از افراط در این زمینه خودداری کنید.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

توجه به کیفیت لباس برای خوش تیپ بودن.

همیشه به کیفیت بر کمیت فکر کنید. بهتر است یک شلوار جین 65 دلاری بخرید که کاملاً مناسب باشد تا یک شلوار جین 30 دلاری که به طرز وحشتناکی، بدساخت و پس از مدتی کاملاً غیر قابل پوشیدن است.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

آشنایی با اصول اولیه لباس.

اصول اولیه معمولاً شامل موارد زیر است: بلوز دکمه دار سفید، تی شرت آستین کوتاه، کت بلیزر با رنگ خاکی. شلوار جین، یک ژاکت تک رنگ برای محل کار، و یک جفت شلوار مشکی و کفش دویدن.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

یک پالت رنگی خاص برای لباس داشته باشید.

یک پالت رنگ ساده را در نظر بگیرید. هنگامی که با اصول اولیه خوش تیپ بودن آشنا شدید، باید به تدریج چیزهای بیشتری را در نظر بگیرید تا آراسته تر شوند. یک یا دو خانواده رنگ را برای اصول اولیه اتاق رختکن خود انتخاب کنید و از آنها استفاده کنید. به عنوان مثال، رنگ های خنثی مانند سیاه، قهوه ای، خاکستری، آبی سرمه ای و سفید به عنوان رنگ اصلی استفاده می شود. آنها تقریباً با همه چیز از جمله یکدیگر همراه هستند.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

انتخاب یک یا دو پالت رنگی به شما این امکان را می دهد که نه تنها آنها را با یکدیگر هماهنگ کنید، بلکه رنگ های دیگری را که مکمل پالت شما هستند نیز شناسایی کنید. اطمینان حاصل کنید که لباسی نخرید که با حداقل دو یا سه موردی که قبلاً دارید، مطابقت ندارد. ترکیب رنگ بسیار آسان است. به یک دایره رنگی در اینترنت نگاه کنید. مستقیماً از چرخه رنگ نگاه کنید تا رنگی را پیدا کنید که مکمل موردی است که می خواهید بپوشید. رنگی که می بینید رنگ مکملی است که می خواهید.

خوش تیپ بودن همچنین می تواند شما را جسور و غیر متعارف جلوه دهد. رنگ های مورد نظر خود را با یکدیگر ترکیب کنید. رنگ های هر طرف رنگ های مکمل، رنگ های نیمه معمولی و قابل پوشیدن هستند، اگر دوست دارید می توانید کت و شلوار سرمه ای یا پیراهن آبی با کفش چرمی و کمربند چرمی بپوشید. نزدیک ترین رنگ نارنجی-قهوه ای و نارنجی-قرمز است.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

برای خوش تیپ شدن لباس های ارزان را به گران قیمت تبدیل کنید

اغلب تفاوت بین لباس های ارزان و گران قیمت پارچه استفاده شده و نحوه برش آن است که باعث می شود لباس های گران قیمت تر جذاب و مناسب به نظر برسند. یکی از راه های جبران این مشکل، پوشیدن شلوار جین و سایر لباس های فرم است. تفاوت دیگر این است که لباس های گران قیمت معمولاً آستر هستند، در حالی که لباس های ارزان قیمت نیستند. این می تواند تفاوت زیادی در ظاهر کلی یک لباس ایجاد کند. یک راه حل سریع، پوشیدن تی شرت یا لباس زیر است، مثلاً زیر لباس یا دامن.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

از لوازم جانبی مناسب استفاده کنید

جواهرات، روسری، هدبند، کفش، کیف دستی، ساعت و موارد دیگر ممکن است مهم‌ترین کاری باشد که می‌توانید انجام دهید تا با بودجه کمی زیبا به نظر برسید – البته تا زمانی که زیاده روی نکنید. اکسسوری کلاسیک را می توان بارها، به روش های مختلف و با لباس های مختلف پوشید. آنها می توانند استایل شما را از رسمی به اسپرت به طرق مختلف تغییر دهند. آنها همچنین می توانند سبک بودجه را به ظاهری گران تر ارتقا دهند.

به عنوان مثال، وقتی بودجه ای برای خرید الماس ندارید، یک جفت گوشواره زیرکونیایی مکعبی با یک لباس مشکی ساده بخرید. از چرم تقلبی، لاک و فلزات بیش از حد براق خودداری کنید. چون ظاهرشون خیلی بی کیفیته. در عوض، چوب و فلزات مات را انتخاب کنید.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

استفاده همه جانبه از انواع پوشاک

اگر اصول اولیه لباس، لوازم جانبی و سایر موارد اضافی برای افزودن رنگ و بافت دارید، روی ترکیب و هماهنگ کردن کمد لباس خود کار کنید. شما می توانید با مقدار نسبتاً کمی لباس و اکسسوری چندین ظاهر متفاوت ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک پیراهن ساده آبی را می توان با یک جفت کفش پاشنه بلند و جواهرات برای یک مهمانی عصرانه ست کرد. یا می توانید یک ژاکت روی آن بپوشید، آن را به دامن تبدیل کنید و بعد از ظهر برای ناهار آماده شوید.

به یاد داشته باشید که کفش ها نقش مهمی در تنوع بخشیدن به کمد لباس شما دارند، اما برای این منظور به کفش های زیادی نیاز ندارید. کفش ها را همه کاره کنید. به عنوان مثال، می توانید یک جفت چکمه چرمی بلند قهوه ای را به صورت بلند یا کم رنگ بپوشید.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

مراقبت از لباس برای خوش تیپ بودن

مراقب لباس هایت باش حتی ارزان‌ترین لباس‌هایی که تمایل به محو شدن و چروک شدن دارند، با مراقبت مناسب رنگ، شکل و کیفیت خود را بهتر حفظ می‌کنند. دستورالعمل شستشو را حتما بخوانید و لباس های خود را طبق دستورالعمل بشویید. اگر برچسب می گوید قابل شستشو است، آن را بشویید. به طور کلی همیشه لباس هایی با رنگ های مشابه بشویید. رنگ های تیره را با آب سرد بشویید تا زود محو نشوند. یک بند رخت بخرید تا لباس‌هایتان را تا حد امکان با هوا خشک کنید تا انقباض آن کاهش پیدا کند یا روی حرارت کم خشک شود. هرگز لکه ها را مالش ندهید. در عوض، لکه را با آب خنک پاک کنید، سپس قبل از شستشو از اسپری لکه‌بر استفاده کنید.

یکی دیگر از راه های جلوگیری از چروک شدن لباس ها این است که قبل از پوشیدن لباس ها را به راحتی اتو کنید. جلا دادن منظم کفش نیز معجزه می کند. اگر یک جفت کفش گران قیمت دارید، حتما این نکات را رعایت کنید. تکنیک های اولیه خیاطی را بیاموزید و دکمه ها، نخ ها و سوزن های اضافی را برای تعمیر ذخیره کنید.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

انتخاب مدل موی مناسب

خوش تیپ بودن همچنین شامل مدل مویی است که زیبا و مناسب به نظر می رسد. مدل دادن منظم مو حرفه ای می تواند بسیار گران باشد. از یکی از دوستان یا اعضای خانواده بخواهید موهای شما را کوتاه و رنگ کند. یا به یک سالن یا آرایشگاه بروید یا خودتان آن را رنگ کنید. بهتر است ابتدا رنگ نیمه دائمی را امتحان کنید.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

کاهش هزینه محصولات مراقبت از مو.

کاهش هزینه محصولات مو. ابتدا شامپوی شفاف کننده را رها کنید و به جای آن هر شش هفته یک قاشق غذاخوری بیکینگ پودر را با 2 قاشق غذاخوری سرکه سفید مخلوط کنید، آن را روی موهای خود بمالید و برای از بین بردن تیرگی آن را بشویید. بعد از رنگ کردن موهایتان این کار را انجام ندهید زیرا باعث از بین رفتن رنگ می شود. دوم اینکه شامپوهای گران قیمت را با شامپو بچه جایگزین کنید. همچنین در روزهای خاصی موهای خود را بشویید و حالت دهید. در نهایت برای درخشندگی بیشتر، 1 فنجان آب لیمو را با 1 فنجان آب گرم مخلوط کرده و پس از شستن به موها بمالید. برای موهای تیره تر، از 1 فنجان سرکه سفید و 1 فنجان آب گرم استفاده کنید.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی با قیمت مناسب.

برای زیبایی ظاهری نیازی به خرید محصولات آرایشی گران قیمت ندارید. محصولات خوب و ارزان زیادی وجود دارد. کلید آرایش خوب این است که بدانید از چه رنگ هایی استفاده کنید و چگونه از آن استفاده کنید. ابتدا با رفتن به بخش آرایش یک فروشگاه بزرگ شروع کنید و ببینید آیا می توانید محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری کنید. گزینه دیگر یافتن آموزش های خوب در سایت های آموزشی مختلف است. هنگام خرید لوازم آرایشی، ابتدا به سراغ محصولات داروخانه بروید. اگر اصرار دارید محصولی بخرید، مطمئن شوید که ظاهر پوست شما را بهتر می کند، مانند کرم پودر، کانسیلر، رژ لب یا سایه چشم.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

مراقبت از ناخن پا برای زیبایی

ناخن های مرتب و مرتب بخش مهمی از یک ظاهر طراحی مناسب است. ناخن های زبر، تغییر رنگ یا لاک نشده می توانند ظاهر شما را خراب کنند. خوشبختانه، اکثر مشکلات ناخن را می توان خودتان با یک قیچی و سوهان ناخن برطرف کنید. برای درخشش بیشتر از یک ناخن کوتاه استفاده کنید. اگر می خواهید خودتان لاک بزنید، یک لایه پایه، دو لایه لاک و سپس یک تاپ کوت یا لاک ناخن بزنید. اگر این کارها را انجام دهید و کوتیکول های خود را با لوسیون به خوبی مرطوب نگه دارید، می توانید در پدیکور نیز صرفه جویی کنید.

با کمترین هزینه خوش تیپ و شیک باشید!

احیای لباس های قدیمی

اصلاح و احیای لباس های قدیمی امروزه بسیار رایج شده است. این شامل برداشتن لباس ها یا پارچه های قدیمی و اصلاح آنها برای ایجاد چیزی جدید است. می توانید اندازه آن را تغییر دهید، تزیینات اضافه کنید، یا پارچه های مختلف را جدا کرده و آنها را به هم بدوزید تا یک لباس جدید ایجاد کنید. از لباس‌های قدیمی، پارچه‌های پارچه، پتو و غیره استفاده کنید. همچنین می توانید از لوازم جانبی مختلفی مانند دکمه ها کمک بگیرید.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *