اخبار روز سینما

راب زامبی در حال نوشتن کتاب House of 1000 Corpses بر اساس فیلم خود است

سارق زامبی این فیلمساز و خواننده آمریکایی به تازگی اعلام کرده که فیلمنامه ای نوشته است. کتاب خانه 1000 جسد بر اساس فیلم خودش ساخته شده است.

21 سال پس از اکران فیلم ترسناک کمدی سیاه کلاسیک، او قصد دارد با کتابش طرفدارانش را خوشحال کند. راب زامبی در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که در حال نوشتن کتابی درباره اولین کارگردانی خود با نام House of 1000 Corpses است. او اعلامیه خود را با عکس هایی از مجموعه شخصی زامبی و چند نگاه از پشت صحنه، از جمله حضور ستارگانی مانند سید هیگ، بیل موزلی و شری مون زامبی به اشتراک گذاشت.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


راب زامبی کتاب خانه 1000 جسد را بر اساس فیلم خودش می نویسد

“زامبی” شخصیت “پروفسور” با بازی جیک مک کینون را با چند طرح در یک پست اینستاگرامی معرفی کرد. همچنین قاتل والتر فیلان Dr. او همچنین عکس های خود را در نقش شیطان به اشتراک گذاشت. این تصاویر موضوع کتاب را برای طرفداران روشن می کند و آنها را برای زمان انتشار آماده می کند.

کتاب خانه 1000 جسد

فیلم خانه با 1000 جسد در سال 2003 در سینماها اکران شد. این فیلم با الهام از وحشت و اردوگاه دهه 70، اولین فیلم از این سه گانه بود که خانواده سادیستی فایرفلای را معرفی کرد. این خانواده در ایام هالووین گروهی از نوجوانان را می دزدند و آنها را شکنجه می کنند. هیگ در این فیلم نقش کاپیتان اسپالدینگ، یک پمپ بنزین و صاحب موزه را بازی کرد که دوست دارد لباس دلقک بپوشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کتاب خانه 1000 جسد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: برخورد دهنده

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا