نوید محمدزاده بازیگر ایرانی است. نوید محمدزاده تا به امروز توانسته جوایز متعددی را کسب کند. نوید محمدزاده به تازگی ازدواج کرده است. نوید محمدزاده در سریال قورباغه بازی متفاوتی از خود به نمایش گذاشت. نوید محمدزاده این روزها گویا با فرشته حسینی به اختلاف خورده است.

رابطه پر آوازه نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سراشیبی سقوط؟/بررسی شایعات پیرامون این زوج بازیگر!/عکس

فرشته حسینی و نوید محمدزاده که شایعه جدایی آن ها در رسانه ها پیچیده بود این روزها دوباره در کنار هم قرار گرفتند تا در پروژه های مختلف در کنار هم به ایفای نقش بپردازند.خیلی ها این سوال را دارند که فرشته در این مدت کجا بوده و چرا در این مدت در کشور دیگری وقتش را گذرانده.خیلی ها شایعه مهاجرت فرشته حسینی را مطرح کرده بودند که با برگشت او به ایران این شایعه نیز رد شد.

رابطه پر آوازه نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سراشیبی سقوط؟/بررسی شایعات پیرامون این زوج بازیگر!/عکس

برخی از رسانه ها می گویند اینکه فرشته حسینی از ایران مهاجرت کرده (دقیقا بعد از چند روز از عقد خود با نوید محمدزاده) می تواند نشانه آن باشد که او قصد دارد از ایران مهاجرت کند و به زودی به فرشته حسینی ملحق می شود. البته این اخبار توسط نوید محمدزاده تکذیب یا تایید نشده و او همچنان در واکنش به این شایعات فقط با انتشار تصاویر فرشته عشقش به او را نشان می دهد. انتقاد فرشته حسینی با نژاد پرستی ایرانی ها در ماجرای ازدواجش با نوید محمدزاده : نژاد پرستی را باید کنار گذاشت، ما نسل جدید هستیم، اگر در رفتار و باروهایمان تغییر ایحاد نکنیم آن هم در این دوره مدرن که این مسائل نژاد پرستی هیچ اهمیتی ندارند پس ما چه فرقی با طالبان داریم ؟ پیام های نژاد پرستانه زیادی را دریافت کردم ، هم من هم دوستانم که چرا به کشور خودتون نمی رید و دفاع نمی کنید شما که در ایران داری حال می کنی اگه راست می گید برگردین کشورتون کشور ما رو رها کنید و برید دفاع کنید شما که مثل زالو چسبیدید به کشور ما …

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *