اخبار روز سینما

نگاهی به شخصیت طلوعی در سریال زخم کاری! / رابطه پنهانی رعنا آزادی ور و کامبیز دیر باز!

کامبیز دیر باز که به تازگی در فصل دوم سریال زخم کاری به عنوان طلوعی ظاهر شده است نگاه کنجکاو بینندگان این سریال را بر انگیخته است. در ادامه قصد داریم کمی به این شخصیت و سناریوهای پیش روی فیلم بپردازیم.

فصل دوم سریال زخم کاری جمعه گذشته با داستان و شخصیت های جدید منتشر و تقدیم علاقه مندان شد. هنرمندانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی که در فصل اول سریال حضور داشتند، در فصل دوم این سریال نیز هستند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک در این سریال حضور دارند. فیلمنامه فصل دوم سریال زخم کاری به صورت گروهی به سرپرستی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان نوشته شده است.

«زخم کاری سریالی اجتماعی با داستانی پر فراز و نشیب است که اولین تجربه سریال سازی محمدحسین مهدویان کارگردان آثاری چون «ایستاده در غبار»، «ماجرای نیمه شب» و «لاتاری» در شبکه تلویزیونی خانگی است.

فصل اول این سریال برگرفته از رمان «بیست زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاد و با نیم نگاهی به «مکبث» شکسپیر، با بازی بازیگرانی چون جواد عزتی، رعنا آزادی ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکم، مرتضی امینی تبار، مه لقا باقری و سید جواد هاشمی است.

اما پخش فصل دوم این سریال با اضافه شدن بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به جمع بازیگران سریال آغاز شد و همانطور که در عنوان قسمت اول گفته شد، این قسمت از هملت شکسپیر اقتباس شده است.

«طلوعی» کیست و چه داستانی در زخم کاری دارد؟

بر همین اساس یکی از داغ ترین و جنجالی ترین سوژه های فصل دوم سریال زخم کاری حضور کامبیز در نقش طلوعی است. روزهای اخیر به یکی از پر تکرارترین ترین موضوعات مطرح شده در بین بینندگان این سریال این است که طلوعی کیست؟

در فصل اول سریال نام طلوعی بارها از شخصیت های مختلف شنیده می شود. او همان بالا دستی بزرگ است که خیلی چیزها زیر سر اوست. اما منصوره در قسمت یازدهم فصل اول این سریال با طلوعی همکاری کرد و انبار مالک و شریکش را به آتش کشید. حالا در فصل دوم، مخاطبان برای اولین بار کامبیز دیر باز را در نقش «طلوعی» خواهند دید. ظاهراً او فردی است که در پشت صحنه تمام ماجراهای گذشته و جدید هلدینگ ریزآبادی خواهد بود. او باید جانشین قوی مالک باشد و بدون حضور او و بدون کمرنگ کردن نقش پسرش، شرکت را مدیریت کند!

رابطه «طلوعی» با سمیرا چیست؟

برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که «طلوعی» در فصل دوم با نقش آفرینی کامبیز دیرباز و «سمیرا» با بازی رعنا آزادی ور رابطه پنهانی دارند و با بازگشت مالک، این احتمال وجود دارد که اتحاد سمیرا و طلوعی بیشتر شود.

در خلاصه داستان قسمت دوم آمده است: میثم، تنها وارث تاج و تخت مالک، می خواهد از قاتل او انتقام بگیرد. در این میان غیبت مالک بهانه ای می شود تا طلوعی تنها حامی سرسخت هلدینگ ریزآبادی وارد شود تا اوضاع را اصلاح کند… اما واقعیت این نیست! با وجود تمام گمانه زنی هایی که در فضای مجازی درباره شخصیتی که کامبیز در این سریال به تصویر می کشد، باید منتظر ماند و دید که آیا معما در قسمت های آینده حل می شود یا خیر.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا