اخبار روز سینما

رابرت دنیرو با پریدن در اقیانوس تولد 81 سالگی خود را جشن گرفت + ویدیو

رابرت دنیرو بازیگر مشهور 81 ساله هالیوود که جزو اسطوره‌های سینما محسوب می‌شود، با پرش از قایق در اقیانوس تولدش را جشن گرفت.

«رابرت دنیرو»، ستاره نام‌آشنای هالیوود، تولد 81 سالگی خود را به شیوه‌ای کاملا متفاوت و جالب جشن گرفت. این بازیگر پرانرژی و پرکار با پریدن از یک قایق به سمت دریا، همه را شگفت‌زده کرد و نشان داد که با وجود سن بالا از انجام کارهای جدید و هیجان‌انگیز نمی‌ترسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تولد متفاوت رابرت دنیرو

درینا دنیرو ، دختر رابرت دنیرو، ویدئویی از این لحظه هیجان‌انگیز را در اینستاگرام منتشر کرد که در آن می‌توان پدرش را در حال شیرجه زدن به آب از ارتفاع حدود 9 متری دید.

ویدیوی شیرجه زدن رابرت دنیرو را مشاهده کنید:

این بازیگر پیشکسوت هالیوود علاوه بر دنیای بازیگری، خانواده‌ای بزرگ نیز دارد. او از همسر سابقش «دیانه ابت»، صاحب دو فرزند به نام‌های «درینا دنیرو» و «رافائل دنیرو» شد. همچنین، «دنیرو» پدر پنج فرزند دیگر از همسر دیگر خود است.

این حرکت جسورانه «دنیرو» در روز تولدش، نشان از روحیه‌ای جوان و پرانرژی دارد و اینکه که او حتی در این سن نیز از انجام کارهای هیجان‌انگیز لذت می‌برد.

این خبر با واکنش‌های مثبت بسیاری از سمت طرفداران دنیرو روبرو شده است. بسیاری از آنها از دیدن این بازیگر محبوب در چنین شرایطی شگفت‌زده شده‌ و برای او آرزوی سلامتی و موفقیت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این حرکت رابرت دنیرو چیست؟ آیا شما از طرفداران او هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا