اخبار روز

رابرت اف کندی جونیور: بایدن تهدیدی برای دموکراسی است

به گزارش مگتو به نقل از رابرت اف، کندی جونیور در مصاحبه با CNN اشاره کرد که در زمان ریاست جمهوری جو بایدن در بسیاری از شبکه های اجتماعی مسدود شده بود و آن را تلاشی برای سانسور عقاید سیاسی می دانست که نقض قوانین تلقی می شود. اولین متمم قانون اساسی ایالات متحده

او همچنین این سانسور را فشار کاخ سفید می‌دانست.

صفحه اینستاگرام رابرت اف کندی جونیور در سال 2021 پس از گزارش متا مبنی بر اینکه او بارها ادعاهایی درباره ویروس کرونا یا واکسن های آن منتشر کرده بود، ممنوع شد. این حساب کاربری در سال 2022 مدت کوتاهی پس از شروع مبارزات انتخاباتی این نامزد به حالت عادی بازگشت.

در دسامبر همان سال، دادگاه عالی ایالات متحده او را از پیوستن به پرونده ای که مربوط به روابط دولت بایدن با پلتفرم های رسانه های اجتماعی بود به دلیل پست هایی که دولت آن را اطلاعات نادرست می دانست، منع کرد. این سیاستمدار نیز پرونده مشابهی در دادگاه بدوی داشت.

به گزارش ایسنا، رابرت اف کندی جونیور همچنین اظهار داشت که بایدن اولین رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا بود که تلاش کرد مقامات فدرال را برای ساکت کردن مخالفان و مخالفان سیاسی خود بسیج کند.

وی در ادامه سخنان خود گفت: اگرچه بایدن در حمله 6 ژانویه به کنگره نقش داشت، اما بزرگترین خطر و تهدید برای دموکراسی آمریکا بود.

سال گذشته، رابرت کندی جونیور در مورد سوء استفاده های دولت فدرال در کمیته فرعی قضایی مجلس نمایندگان شهادت داد، جایی که او به عنوان بخشی از تحقیقات جمهوری خواهان مجلس در مورد اتهامات مربوط به سانسور رسانه های اجتماعی علیه محافظه کاران سخنرانی کرد. این سیاستمدار همچنین آزادی بیان را در مرکز تبلیغات ریاست جمهوری خود قرار داد.

کندی 70 ساله، پسر رابرت کندی، دادستان کل سابق آمریکا و برادرزاده جان اف کندی، رئیس جمهور سابق این کشور است که در دهه 1960 ترور شد. او به دلیل انتقاد از واکسن ها و خواستار پایان دادن به جنگ های نیابتی به رهبری ایالات متحده شناخته شده است.

او که قبلاً نامزد حزب دموکرات بود، اکنون نامزد مستقل انتخابات نوامبر 2024 است.

311311

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا