اخبار روز

رئیس جمهور نباید به مردم وعده هایی بدهد که خارج از اختیارات اوست یا مردم سهامدار سرمایه های ملی شوند.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی درباره ویژگی های رهبری شهید رئیسی در برنامه «با مردم» که یاد و خاطره شهدا و رئیس جمهور شهید را گرامی داشت، گفت: شهید رئیسی در مبارزه با فساد حتی نمی توانست خود را با همنوعان خود مقایسه کند. یکی یکی از بزرگ ترین نکات برجسته دولت شهید رئیسی این بود که او آینده را فدای حال نکرد.

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اقتصاد ملی و مردمی شود. باید خصوصی سازی انجام شود و مردم سهامدار دارایی های دولتی شوند.

به گزارش ایسنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در برنامه «با مردم» که یاد و خاطره شهدا و رئیس جمهور شهید را گرامی داشت، درباره ویژگی های رهبری شهید رئیسی گفت: شهید رئیسی حتی نمی توانست خود را با اطرافیانش در مبارزه مقایسه کند. “مقابله با فساد یکی یکی از بزرگ ترین نکات برجسته دولت شهید رئیسی این بود که او آینده را فدای حال نکرد.

وی ادامه داد: هفتاد سال است که تورم مزمن داریم و دولت در تلاش است در آینده این مشکل را حل کند. متاسفانه اختاپوس اقتصاد دولتی همه جا هست پس باید اقتصاد ملی و مردمی شود. باید خصوصی سازی انجام شود و مردم سهامدار دارایی های دولتی شوند. توزیع ثروت موجود در مراکز کشور باید کل کشور را در بر گیرد.

رئیس جمهور نباید به افراد خارج از اختیارات خود قول بدهد

وی با اشاره به اینکه ریشه در بخشداری دارم اما دانشگاهم رشد کرده است و می توانم از ظرفیت بخشداری و دانشگاه استفاده کنم، گفت: متعهد به خدمت به استان هستم و معتقدم رئیس جمهور نباید این کار را انجام دهد. به افراد خارج از اختیاراتش قول بده. مشکل از نادانی و دروغگویی نامزد است.

این کاندیدای ریاست جمهوری درباره شعار دولت خود گفت: شعار دولت من دولت مردم و خانواده است. دولت باید در جایی که مردم وجود ندارند دخالت کند. باید کاری کرد که دولت و مردم به هم نزدیک شوند. اختیارات متمرکز در دولت باید به فرمانداران داده شود. در زمان تصدی من در بنیاد شهید نیز همین کار انجام شد و اختیارات مدیر بنیاد را به مدیران استانی تفویض کردم. حتی استانداران و فرمانداران نیز باید در مقابل چشم مردم انتخاب و عزل شوند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا