در جدال غیرمستقیم رئال مادرید و تیم ملی فرانسه، این بار کهکشانی ها پیروز ظاهر شدند. کیلیان امباپه ستاره فرانسوی رئال مادرید به درخواست باشگاهش با وجود آمادگی نسبی از حضور در اردوی تیم ملی خودداری کرد تا با آمادگی کامل به بازی ها ادامه دهد.

مهاجم رئال مادرید برای رسیدن به آمادگی کامل در اسپانیا می ماند و سرمربی فرانسه نیز با این موضوع موافق است.

به گزارش فوتبال 360، کیلیان امباپه غایب اصلی لیست جدید تیم ملی فرانسه است. این در حالی است که او در بازی دیروز مقابل ویارئال در ترکیب اصلی رئال مادرید حضور داشت. غیبت کاپیتان تیم ملی فرانسه بحث های زیادی را در رسانه های فرانسه به راه انداخته است و این داستانی است که RMC در این ماجرا دارد:

دیدیه دشان و امباپه پنجسنه قبل از اعلام لیست صحبت کردند. مهاجم رئال به سرمربی خود گفت که هنوز آمادگی کامل را احساس نمی کند و برای رسیدن به آمادگی کامل ترجیح می دهد در این اردو غیبت کند. آرزویی که با تایید سرمربی فرانسوی مواجه شد. دشان از تقویم فشرده مسابقات به خصوص برای بازیکنان تیمی مانند رئال مادرید که در تمام جام ها حضور دارد آگاه است. او می خواهد امباپه در اردوی بعدی (نوامبر) 100 درصد آماده باشد. سرمربی فرانسه در این اردو می تواند از رندال کلوموانی و مارکوس تورام که در اینتر آمادگی خوبی دارند در پست مهاجم استفاده کند.

امباپه در بازی مقابل آلاوس و ام آر آی مصدوم شد. او پس از بازی اعلام کرد که به دلیل کشیدگی عضلانی سه هفته از میادین دور خواهد بود. او در بازی مقابل اتلتیکو مادرید نیز غایب بود، اما MR چشم جدید او نشان داد که می تواند مقابل لیل بازی کند. او دقایقی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم فرانسوی بازی کرد و در بازی شب گذشته مقابل ویارئال در ترکیب اصلی قرار گرفت. دشان صبح شنبه می دانست که امباپه چند ساعت بعد در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

این اولین بار نیست که رئال مادرید سعی می کند بازیکنان خود را در تعطیلات ملی حفظ کند. در پنجره قبلی فرلان مندی به تیم ملی فرانسه دعوت شد و با وجود مصدومیت جزئی می توانست به بازی دوم برسد اما رئال مادرید سعی کرد او را در اردوی باشگاه نگه دارد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما