اخبار روز سینما

کناره گیری دیوید گوردون گرین از ساخت دنباله فیلم جدید جن‌گیر!

دیوید گوردون گرین او دیگر با یونیورسال به عنوان کارگردان فیلم The Exorcist: Deceiver، دنباله The Exorcist: Believer همکاری نخواهد کرد.

استودیو سازنده قصد دارد کارگردان جدیدی برای این پروژه پیدا کند. اول از همه، فیلم The Exorcist: Believer در تاریخ 18 آوریل 2025 (29) اکران خواهد شد. فروردین 1404) برنامه ریزی شده بود. البته فیلم بیوگرافی لاینزگیت با عنوان مایکل در این تاریخ اکران می شود و اکران بین المللی آن توسط یونیورسال انجام می شود. بنابراین، تاریخ انتشار The Exorcist: Deceiver در حال حاضر مشخص نیست.

 

دیوید گوردون گرین از دنباله The Exorcist کناره گیری کرد

گرین در حال حاضر روی Nutcrackers با بازی بن استیلر و همچنین فصل چهارم سریال کمدی The Righteous Gemstones از HBO کار می کند.

یونیورسال و بلومهاوس حقوق سریال The Exorcist را به مبلغ 400 میلیون دلار در جولای 2021 از مورگان کریک خریداری کردند. با این حال، عملکرد مپس در باکس آفیس با اولین فیلمش، جن گیر: مؤمن، کمتر از 26.4 میلیون دلار در داخل و 65.5 میلیون دلار در سراسر جهان بود که در مجموع به 136.2 میلیون دلار رسید.

دیوید گوردون گرین

در خصوص فیلم پنج شب در فردی گفته شد که درخواستی از طرف های مربوطه برای تبدیل این فیلم به یک محصول سینمایی با درآمد تقریبی 300 میلیون دلاری جهانی و اکران آن تنها در سینماها وجود دارد. نسخه Peacock با دخالت کارگردان ساخته می شود و The Exorcist در عوض همزمان در Peacock منتشر می شود. یونیورسال این گزینه را انتخاب کرد و The Exorcist: Believer برای اولین بار در سینماها اکران شد.

منبع: ضرب الاجل

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا