اخبار روز سینما

دیوید لینچ شایعه بازنشستگی‌اش را تکذیب کرد

« دیوید لینچ »، کارگردان مشهور آثار سینمای سورئال، در توییتی درباره اظهارات اخیر خود در مورد مبارزه با آمفیزم و انزوا به دلیل ترس از کووید توضیح داده است.

او در این رابطه نوشت:

خانم‌ها و آقایان… بله، من به دلیل سال‌ها سیگار کشیدن به آمفیزم مبتلا شده‌ام. باید بگویم که سیگار کشیدن را خیلی دوست داشتم و عاشق تنباکو هستم – بوی آن، روشن کردن سیگار، کشیدن آن – اما برای این لذت باید قیمتی پرداخت کرد و آن قیمت برای من آمفیزم است.

من اکنون بیش از دو سال است که سیگار را ترک کرده‌ام. اخیراً آزمایش‌های زیادی انجام داده‌ام و خبر خوب این است که به جز آمفیزم در شرایط عالی هستم. من مملو از خوشحالی هستم و هرگز بازنشسته نخواهم شد. می‌خواهم همه شما بدانید که من واقعاً نگرانی شما را درک می‌کنم. با عشق، «دیوید»


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


دیوید لینچ درباره بیماری و پروژه‌های آینده خود صحبت کرد

در مصاحبه‌ای جدید با مجله Sight & Sound، «لینچ»، فیلمساز چهار بار نامزد اسکار، فاش کرد که به دلیل ترس از کووید و تشخیص آمفیزم، دیگر نمی‌تواند خانه را ترک کند. این بدان معنی است که اگر دوباره کارگردانی کند، باید از راه دور کار کند.

او گفت:

من به دلیل سیگار کشیدن طولانی مدت به آمفیزم مبتلا شده‌ام و چه بخواهم چه نخواهم در خانه مانده‌ام. بیمار شدن حتی با سرماخوردگی برای من بسیار بد خواهد بود.

او افزود که فقط می‌تواند مسافت کوتاهی را پیاده‌روی کند قبل از اینکه اکسیژن تمام شود.

«لینچ» در مورد کارگردانی با وضعیت سلامتی خود گفت:

اگر لازم باشد، آن را از راه دور انجام می‌دهم … من آن را خیلی دوست ندارم.

دیوید لینچ

«لینچ» همچنین به روز رسانی‌هایی در مورد پروژه‌های بی‌شماری که هنوز آغاز نشده‌اند ارائه کرد. در حالی که چندین فیلم کوتاه و ویدیو وجود دارد که او در سال‌های اخیر کارگردانی کرده است، آخرین اثر بزرگ او بازسازی سریال تپه‌های چشم‌انداز در سال 2017 برای شبکه Showtime بود که شامل 18 قسمت بود.

پس از تپه‌های چشم‌انداز، شبکه Showtime علاقه‌مند به ادامه آن بود. این سریال ۹ نامزدی امی ساعات پربیننده را کسب کرد. «دیوید لینچ» در گفتگو با Sight & Sound در را به روی فصل چهارم نبسته و گفته است:

من یاد گرفته‌ام که هرگز نگوییم هرگز.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار «دیوید لینچ» چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های او را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا