اخبار روز سینما

دیوید فینچر دوباره اعلام کرد که فصل سوم سریال Mindhunter هیچگاه ساخته نشد

تاریخ پخش و تریلر فصل دوم Warrior Nun منتشر شد: بیش از دو سال از انتشار اولین فصل سریال راهبه جنگجو (راهبه جنگجو) گذشته است بلاخره بعد از کلی انتظار نتفلیکس زمان پخش و تریلر فصل این سریال را منتشر کرده است. این شبکه طی خبری اعلام کرد که فصل دوم این سریال در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ پخش خشاهد.

سازندۀ این سریال سایمون بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری بری

این سریال داستان «اوا سیلوا» را روایت می کند، یک دختر ۱۹ ساله در یک سردخانه بیدار در حالی که در کمرش یک شی جاسازی شده و مجموعه ای از قدرت ها را پیدا کرده است از همینجا زندگی اش را برای همیشه و همیشه پیدا کرده است. همیشه همیشه همیشه همیشه همیشه همیشه همیشه می کند.

«آلبا باپتیستا» بازیگر پرتغالی نقش اوا را بازی می کند و این اولین کار او به زبان آنید یسد یسد. از دیگر بازیگران سریال می شود اشاره کرد به «تویا ترنر»؛ «تکلا روتن»؛ «کریستینا تونتری یانگ» و «لورنا آندره».

در دسامابر ۲۰۲۱ که همه منتظر خبر فصل جدید بودند سایمون بری تویتی گفت که فصل دوم سریال را دیده است. اون در توئیت نوشت: «این هفته قسمت های فصل دوم سریال رو کردم و میتونم رسماً اعلام کرد که این فصل عین یه نارنجک می مونه. خودتون رو برای افنجار آماده کنید.»

و بلاخره بعد از تقریباً یک سال تاریخ پخش اعلام شده و همه منتظر هستیم.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا