سبک زندگی

دیشب صداوسیما، علیرضا حیدری را روی آنتن زنده کُشت!

بهترین ها: شب گذشته طبق معمول تلویزیون مراسم اختتامیه بازی های المپیک را با سانسور فراوان پخش کرد تا مدرن و امروزی به نظر برسد. آنها همچنین از دو قهرمان سابق المپیک دعوت کردند تا در طول این عکس ها چت کنند. در اواسط مخابره تصاویر این مراسم مجری از لحظات تلخ و شیرین دعوا می پرسد و علیرضا حیدری قهرمان سابق کشتی نیز به ماجرای کیمیا علیزاده و ناهید کیانی اشاره می کند که باعث ناراحتی او شده است. و بلافاصله مجری به بهانه مخابره تصاویر مراسم گفتگوی خود را قطع می کند و پس از کمی رفت و برگشت به نظر می رسد در پشت صحنه اتفاقاتی رخ می دهد که اسطوره کشتی را مجبور به ترک برنامه ناگهانی می کند!

اما شاید رسانه ملی در مواجهه با این چالش ها به جای تقویت این جنبه ها اجازه داده است که نقاط ضعف آن بیشتر نمایان شود. این مسائل نه تنها اعتماد عمومی را تحت تأثیر قرار می دهد، بلکه نشان دهنده نیاز به اصلاحات عمیق در رویکردهای رسانه ای کشور است. در آینده اگر رسانه ملی به این نیازها پاسخ ندهد، ممکن است با از دست دادن مخاطب و کاهش اعتبار مواجه شود.

خب، طبیعتاً اگر تلویزیون نمی‌خواهد چنین صحبت‌هایی را روی آنتن بشنود، باید با مهمان خود هماهنگ کنید یا چرا باید این سؤالات را بپرسید؟ تکلیش واضح است و انتظار زیادی از این رسانه نداریم. رفتار قهرمان المپیک چیست؟ رسول مجیدی و مهدی توتونچی امشب در مسابقه “منفورترین کیست” یکدیگر را شکست دادند. خب، شاید این شانس نسل ماست که باید شما را در رسانه های متعلق به مردم ببینیم. کاش زود می رفتی و دیگر آنجا نبودی.

دیشب صداوسیما علیرضا حیدری را به صورت زنده کشت!

واکنش کاربران به حادثه تلخ دیشب

امیر حسین: علیرضا حیدری در اواسط مراسم اختتامیه المپیک که از شبکه ورزش پخش می شد خیلی راحت از برنامه زنده اخراج شد چون فقط گفت ناراحت است کیمیا علیزاده باید از ایران مهاجرت کند. چه جای عجیبی شده این تلویزیون مهدی توتونچی و رسول مجیدی چقدر غیر قابل تحمل هستند.

خوزه: علیرضا حیدری را به شبکه ورزش ببرید و از او بپرسید تلخ ترین سناریوی المپیک چه بوده است؟ جواب مسابقه ناهید کیانی با کیمیا علیزاده بود و امیدوارم دیگر صحنه هایی از این دست تکرار نشود و بچه های ما در کشور خودمان ورزش کنند و وسط برنامه با او خداحافظی کنند و از او طلب بخشش کنند.

دیشب صداوسیما علیرضا حیدری را به صورت زنده کشت!

رها: صداسیما که کارش زمان زیادی می خواهد. من از مردمی که بعد از این همه اتفاق کوچک می شوند و هنوز آنجا می روند تا این اتفاق برایشان بیفتد بسیار تعجب می کنم!

علی علی روزنامه نگار: وداع ناگهانی علیرضا حیدری زنده! حرفش حرف دلسوزان ایران بود. من فقط دلم سوخت چون دو دختر، دو هموطن در المپیک با هم رقابت کردند. آیا جرم او این بود که “احساس بیماری” کرد؟

علیرضا: من سال هاست که برنامه ای را در تلویزیون ندیده ام، اما بودجه اش را افرادی مثل من و بیت المال تامین می کنند. این سازمانی است که تبدیل به یک جعبه ترسناک شده است. او هیچ تماشاگر و تأثیری ندارد. یک محیط کوچک با کارمندانی که برای ماندن در آنجا دست به هر کاری می زنند.

پری: در اواسط پخش زنده، علیرضا حیدری قهرمان پیشکسوت کشتی ایران اجکت کرد. فقط به این دلیل که گفته بود برای کیمیا علیزاده متاسفم! این ایستگاه رادیویی واقعاً شایسته تشویق فراوان است.

اتحاد: آنها حتی نمی خواستند دست بدهند یا بلند شوند. آنها هوشیاری خود را از دست داده اند.

الیگارش: باور نکردنی، این مرد قهرمان سابق جهان و المپیک! چیز بدی نگفت. نکته مثبت این فاجعه رسانه ای احتمالاً علاقه روزافزون مردم به علیرضا خان حیدری است.

و بهرام: ای کاش مهمان دیگر برنامه به جای این که بپرسد آیا فقط آقای حیدری باید برود و بماند یا نه، به همراه آقای حیدری برنامه را ترک می کرد تا شخصیت خود را حفظ کند.

منبع:برترینها

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا