اخبار ورزشی

هدیه فوق لاکچری یک ایرانی به رونالدو بسیار حاشیه‌ساز شد!/ عکس

یک ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی که حاوی یک ملاقات پر سروصدا بین کریستیانو رونالدو و یک فرد ایرانی است، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این ویدئو، نمایی از هدیه لوکسی که توسط این فرد ایرانی به کریستیانو رونالدو داده شده است، به تصویر کشیده شده است. این هدیه، شامل یک پلاک طلا با نام ایران است که بر روی آن حک شده است. این خبر سریعاً مورد توجه رسانه‌های ورزشی قرار گرفته و برخی از طرفداران و هواداران کریستیانو رونالدو نیز با تحسین واکنش نشان دادند.

یکی از هواداران کریستیانو رونالدو از ایران، به ستاره پر طرفدار پرتغالی خود یک هدیه جالب توجه داد. این هدیه شامل یک گردنبند ۱۸ عیار بود که شامل یک زنجیر و یک پلاک با طرح خاصی برای کریستیانو رونالدو ساخته شده بود.

کلیپی از این هدیه در شب گذشته در فضای مجازی منتشر شد و مورد توجه رسانه‌های ورزشی قرار گرفت. این هوادار ایرانی به واسطه مدیر اجرایی تیم ملی پرتغال، گردنبند را به کریستیانو رونالدو داد.

جالب‌تر این است که روی این پلاک طلا، نام ایران حک شده است که نشان دهنده محبت و احترام این هوادار ایرانی به کریستیانو رونالدو و کشور پرتغال است.

هدیه فوق لاکچری یک ایرانی به رونالدو بسیار حاشیه‌ساز شد!/ عکس

هدیه فوق لاکچری یک ایرانی به رونالدو بسیار حاشیه‌ساز شد!/ عکس

دیدار پر سر و صدا با کریستیانو رونالدو

ملاقات یوتیوبر آمریکایی با کریستیانو رونالدو به یکی از محبوب ترین رویدادهای فوتبال تبدیل شده است.

دارن واتکینز، یک یوتیوبر آمریکایی ۱۸ ساله است که به خاطر فعالیت‌هایش در فضای مجازی مشهور شده و صفحه اینستاگرام او نزدیک به ۱۰ میلیون دنبال کننده دارد.

در شبی که رونالدو با حضور جیمی جامپ خاص پرتغالی، شب ویژه‌ای را پشت سر گذاشته بود، در پایان بازی با واتکینز ملاقات کرد و با گریه‌های این پسر همراه شد. این موضوع به سرعت در فضای مجازی پخش شد.

علاوه بر این، یک نقل قول از رونالدو منتشر شد که او عنوان کرد از حضور این یوتیوبر اطلاع داشته و پسرش قبل از بازی به او این موضوع را گفته بود.

کریستیانو رونالدو

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا