اخبار روز

دیدار معاون اول رئیس جمهور با رئیس قوه قضائیه / با محوریت توسعه بیشتر برنامه ها و راهکارها برای اجرای شعار سال

رئیس قوه قضائیه در دیدار با معاون اول رئیس جمهور گفت: در راستای جنگ اقتصادی دشمن که علیه ملت ایران آغاز شده است، باید از سربازان، فعالان و فعالان اقتصادی و تولیدی در صحنه حمایت کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور عصر امروز سه شنبه (23). مردادوی در مدت حضور در دفتر رئیس قوه قضائیه با حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی دیدار کرد.

رئیس قوه قضائیه در این دیدار با تبریک آغاز به کار دولت چهاردهم، از خداوند منان توفیق این دولت را خواستار شد و بر ضرورت وحدت و اتحاد هر چه بیشتر قوا برای عبور از مشکلات و پیشبرد امور کشور تاکید کرد. و مردم

محسنی آژه ای نیز با استناد به دستور مقام معظم رهبری بر آمادگی کامل قوه قضائیه برای کمک به دولت چهاردهم تاکید کرد. وی موفقیت رئیس جمهور و دولت وی را موفقیت همه ارکان و اجزای نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی همچنین با استماع برنامه‌ها و نقطه نظرات معاون اول رئیس‌جمهور برای بهبود شرایط کشور و مردم، ابراز امیدواری کرد با تحقق برنامه‌های دولت چهاردهم و تلاش مضاعف مسئولان، شرایط کنونی تحولی را برای کشور بهبود بخشد. خیر مردم

رئیس قوه قضاییه در این جلسه با اشاره به شرایط خطرناک کشور خاطرنشان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان نباید از توسعه بیشتر برنامه های اقتصادی و ارتقای معیشت مردم غافل شد.

محسنی آژه ای در این خصوص خاطرنشان کرد: در راستای جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران و قطعاً دولت چهاردهم، باید از سربازان، فعالان و فعالان اقتصادی و تولیدی در صحنه حمایت کرد سربازان و فعالان را در جریان جنگ اقتصادی به عنوان بخشی از وظایف خود تنها نمی گذارد.

رئیس قوه قضائیه در این دیدار همچنین با اشاره به تشکیل کارگروه های مشترک قوه قضائیه و دولت سیزدهم به منظور تفاهم و همکاری متقابل به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات پیش روی کشور و مردم از فعالیت های این قوه گفت: کارگروه های مشترک قوه قضائیه و دولت چهاردهم نیز تاکید کردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا