اخبار روز سینما

دیدار روسیه و اسرائیل هفته آینده در کاخ سفید!/جزئیات

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا هفته آینده در کاخ سفید از رئیس جمهور اسرائیل پذیرایی خواهد کرد و دو طرف درباره ایران و روسیه گفتگو خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید روز پنجشنبه به وقت محلی گفت: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا مشتاقانه منتظر است تا در 18 جولای از اسحاق هرتزوگ رئیس جمهور اسرائیل در کاخ سفید استقبال کند. این دیدار دوستی و همکاری دیرینه ما را در حالی که اسرائیل هفتاد و پنجمین سالگرد خود را جشن می گیرد، تقویت خواهد کرد.

سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد: بایدن بار دیگر بر تعهد قوی آمریکا به امنیت اسرائیل تاکید خواهد کرد.

سخنگوی کاخ سفید افزود: بایدن و هرتزوگ در مورد ادغام بیشتر اسرائیل در منطقه و ایجاد خاورمیانه صلح آمیزتر و مرفه تر گفتگو خواهند کرد. بایدن بر اهمیت ارزش‌های دموکراتیک مشترک ما تأکید خواهد کرد و راه‌هایی را برای ارتقای اقدامات برابر آزادی، رفاه و امنیت برای فلسطینیان و اسرائیلی‌ها مورد بحث قرار خواهد داد.

ژان پیر ادامه داد: آنها همچنین در مورد روابط عمیق نظامی روسیه با ایران و رفتار بی ثبات کننده ایران در منطقه گفتگو خواهند کرد.

به گفته وی، کاملا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا در 19 جولای با هرتزوگ در کاخ سفید دیدار خواهد کرد. رئیس رژیم صهیونیستی 18 و 19 ژوئیه برای دیدار با مقامات مختلف دولت آمریکا و سخنرانی در کنگره آمریکا در واشنگتن خواهد بود.

دعوت بایدن از هرتزوگ رئیس جمهور اسرائیل به منظور تشدید اختلافات بین آمریکاست و وزیران رژیم اشغالگر صهیونیستی این رفتار “جو بایدن” با “بنیامین نتانیاهو” را “تحقیرآمیز” ارزیابی کرده اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا