اخبار روز سینما

دیدار حامد بهداد با مسعود کیمیایی و پایان اختلافات آشتی حامد و رئیس

حامد بهداد عکسی از خود در کنار مسعود کیمیایی منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: دیدار با آقای کیمیایی بهار 1403. در این تصویر کیمیایی دستش را روی سر بهداد گرفته و بهداد لبخندی بر لب دارد. بهداد پیش از این در چند برنامه سینمایی از کیمیایی گلایه کرده بود و گفته بود که پس از بازی در فیلم جنایتکار اتفاقاتی افتاد که او را از این کارگردان منصرف کرد. حال انتشار این تصویر ترمیم اختلافات این دو هنرمند را نشان می دهد..

به گزارش بازتاب آنلاین، حامد بهداد در دهه هشتاد تجربه بازی در دو فیلم «محاکمه در خیابان» و «جنایت» به کارگردانی مسعود کیمیایی را داشت. او برای بازی در فیلم «جرم» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر شد.

حامد بهداد در نمایی از فیلم جنایتکار که آخرین همکاری او با مسعود کیمیایی است.

او سال ها بعد در یک برنامه تلویزیونی از مسعود کیمیایی انتقاد کرد و توضیح داد که به عنوان یکی از طرفداران آثار کیمیایی پس از همکاری با او سرد و ناامید شده است. او گفت که کیمیایی حتی یک پیام هم درباره درگذشت پدرش نفرستاد و شخصیت او را با شخصیت داریوش مهرجویی مقایسه کرد.

علنی شدن انتقاد بهداد از کیمیایی باعث شد تا فریدون جیرانی در گفت و گو با بهداد از رفتارش با کیمیایی گلایه کند. در همان زمان بهداد بار دیگر تاکید کرد که کیمیایی قلبش را شکست.

دیدار حامد بهداد با مسعود کیمیایی و پایان اختلافات آشتی حامد و رئیس
عکسی که حامد بهداد از دیدارش با مسعود کیمیایی منتشر کرده است.

او پس از این اتفاقات بارها در مصاحبه های بعدی خود با احترام از کیمیایی یاد کرد و گفت رابطه او با مسعود کیمیایی رابطه معلم و شاگردی است و جز ارادت نمی تواند باشد.

حال او با انتشار این عکس نشان داده که هیچ تفاوتی بین آنها نیست و احترام و علاقه خود را به این کارگردان نشان داده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا