اخبار روز سینما

دگرگونی عجیب چهره نیوشا ضیغمی شما را شوکه خواهد کرد! +[ویدئوی تولد ۴۳ سالگی نیوشا ضیغمی]

یک عکس از تغییر چهره عجیب نیوشا ضیغمی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام منتشر شد و با استقبال گسترده کاربران مواجه شد.

نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان به تازگی تصویری از خود را در صفحه شخصی خود قرار داده است. برای اخبار به ادامه مطلب بروید چهره جدید نیوشا ضیغمی با ما بمان.

تغییر چهره عجیب نیوشا ضیغمی

  • عکس جدید نیوشا ضیغمی

به گزارش منابع خبری:

نیوشا ضیغمی، در 18 تیر او متولد 1359 است. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فعالیت جدی خود را از سال 1381 آغاز کرد، می توانید ادامه دهید جدیدترین عکس نیوشا ضیغمی می بینی که:

تغییر چهره عجیب نیوشا ضیغمی

به خواندن ادامه دهید:

زنده یاد دورهمی نیوشا ضیغمی، بهاره رهنما و الهام حمیدی در جزیره کیش

ببینید: تیپ جدید نیوشا ضیغمی با کت آبی جذاب [استایل کردی نیوشا ضیغمی در سنندج]

//

کلیپ تولد 43 سالگی نیوشا ضیغمی

کلیپ تولد 43 سالگی نیوشا ضیغمی به تازگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده و بازخوردهای زیادی را به دنبال داشته است. نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون در مراسم تولد ۴۳ سالگی خود در فضای مجازی در کنار دوستانش ویدئویی منتشر کرد که این ویدئو مورد توجه کاربران و طرفدارانش قرار گرفت.

کلیپ تولد 43 سالگی نیوشا ضیغمی
تولد نیوشا ضیغمی ، کلیپ تولد نیوشا ضیغمی ، جشن تولد نیوشا ضیغمی

جشن تولد نیوشا ضیغمی

در زیر کلیپ تولد نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید:

نیوشا ضیغمی در 18 تیر وی در سال 1359 در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته معماری است اما از آنجایی که در رشته روانشناسی کودک در دانشگاه سراسری پذیرفته شد ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل دهد و لیسانس این رشته را از دانشگاه شهید بهشتی تهران اخذ کرد. ضیغمی با شرکت در دوره های رایگان بازیگری مرکز سینماگران جوان در کوچه نهم، خیابان بخارست، محله آرژانتین تهران، بازیگری را آموخت و از سوی آن موسسه به مسعود جعفری جوزانی معرفی شد.

پس از گذراندن این دوره ها در مجموعه تاریخی چش باد نقش یک دختر روستایی شمالی را بازی کرد. وی سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و این فیلم باعث شد تا دیغمی و محمدعلی سجادی دوباره در فیلم شوریده با یکدیگر همکاری کنند. او برای بازی در این فیلم نامزد سیمرغ بلورین بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون حدیث تهرانی به رقابت پرداخت.

جشن تولد نیوشا ضیغمی

به خواندن ادامه دهید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا