اخبار روز سینما

مسعود اطیابی با فیلم هتل میخواهد رکورد فیلم های کمدی پرفروش قبلی اش را بزند!

سید مسعود اطیابی با جدیدترین کمدی خود به نام «هتل» سعی دارد بر رکود فروش کمدی های قبلی خود مانند «انفرادی»، «دینامیت» و «بخارست» فائق آید. در این فیلم که قرار است چهارشنبه هفته جاری اکران شود، پژمان جمشیدی و محسن کیایی ایفای نقش می کنند.

به گزارش پی ام آپ، «هتل» عنوان کمدی جدید به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمد شایسته است. این کمدی از چهارشنبه 5 مهرماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می کند.

در این فیلم پژمان جمشیدی و محسن کیایی به ایفای نقش می پردازند که این دو پیش از این در فیلم دینامیت با سید مسعود اطیابی همکاری داشتند. فیلمی که در حال حاضر عنوان سومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده است.

فیلم «هتل» یک کمدی ماجرایی است که در خلاصه آن آمده است: «تا به حال فکر کرده اید که اگر در جایی با همه آدم های ابلهی زندگیتان گیر بیفتید چه اتفاقی می افتد؟

محمد شایسته از دوران کرونا بیشتر فعالیت خود در عرصه تولید را معطوف ساخت سریال های شبکه خانگی کرده است و فیلم «هتل» را اولین ساخته سینمایی خود در چهار سال اخیر ساخته است. شایسته پیش از این فیلم های «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی، «قانون مورفی» به کارگردانی رامبد جوان و «زیر نظر» به کارگردانی سید مجید صالحی را تهیه و تولید کرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا