اخبار روزاخبار ورزشی

وضعیت نگران‌کننده در پرسپولیس؛ حساب‌های باشگاه پرسپولیس بسته شد!

جزئیات دقیق بسته شدن حساب پرسپولیس را از اینجا بخوانید.

به گزارش پی ام آپ، حسین خبیری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، درباره ثبت قرارداد بازیکنان تیم اظهار داشت: “ما در سال گذشته دو بار قهرمان شدیم و مردم را خوشحال کردیم، اما هیچ پاداشی دریافت نکردیم. حالا که قراردادهایمان را می‌خواهیم ثبت کنیم، مواجه به مشکلاتی با فدراسیون می‌شویم. در فصل جدید، پرداختی به بازیکنان نداشتیم و آنها از آپشن‌های فصل گذشته‌شان خواستاری دارند.”

وی افزود: “در مسائل مالی مشکلی نداریم؛ ما پول را در حساب داریم و همیشه به ارگان‌های دولتی تکیه نمی‌کنیم. اما به طور ناگهانی حساب‌مان بسته شده است و ما نمی‌توانیم به راحتی به پول خود دسترسی داشته باشیم. ما از ارگان‌های دولتی خواستار کمک می‌شویم؛ طلبکاران حقیقی در نهایت پول خود را دریافت می‌کنند، اما سازمان تأمین اجتماعی و اداره مالیات حساب ما را مسدود کرده‌اند. در حالی که باشگاه‌های دیگر تعاملی با ارگان‌ها دارند تا بدهی‌هایشان را پرداخت کنند، پرسپولیس با مشکلاتی در برداشت پول مواجه می‌شود.”

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا