اخبار روز سینما جهان

دو جایزه بین‌المللی برای فیلم کوتاه «نقره‌ای» / پخش فیلم به پریمیر رسید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین – فیلم کوتاه «نقرایی» به کارگردانی حمید صابری در تازه ترین حضور خود در جشنواره فیلم کانادایی «تغییر فیلمنامه» پس از حضور در جشنواره های مختلف و کسب جوایز برنده جایزه بهترین کارگردانی شد. این جشنواره به بررسی رابطه پیچیده بین سلامت روان و عدالت اجتماعی می پردازد و جشن نهایی آن در 10 مرداد در 31 جولای 2024 در Westdale، همیلتون، انتاریو برگزار می شود.
نقره ای نیز با حضور در جشنواره «ویژن 2030» ایتالیا برنده جایزه بهترین پخش فیلم شد. این جایزه توسط کمپانی «پریمیر فیلم» به این فیلم داده شد و توزیع فیلم در سراسر جهان را بر عهده گرفت.

فیلم کوتاه «نقرایی» به نویسندگی و کارگردانی حمید صبری و تهیه کنندگی مشترک صبری و نوید رفیعی در ژانر اجتماعی ساخته شده است و داستان بازرس خیریه ای را روایت می کند که برای بررسی ماجرا می رود. یکی وارد خانه متقاضیان می شود و درگیر مشکلات خانوادگی آنها می شود. رها خدایاری، نازگل شریفی، ندا اسدی، تیام کرمانیان و شیوا اردویی بازیگران «نقره ای» هستند.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا