اخبار روز سینما

دومین مسابقه فینال فصل دوم «پدر رضاعی» دل به التماس جدایی و بازی مبتدی ترلان پروانه

مسابقه دوم فینال فصل دوم رئالیتی شو «پدرخوانده» او به من حس و حال مسابقه اول را نداد، در این قسمت اجرای ضعیف و کاملا اشتباه ترلان پروانه که بر اساس چه عواملی مشخص نیست. یکی انتخاب شد برای دیدار فینال، بیش از هر چیز دیگری برجسته شد. خواسته های بی دلیل مجید واشقانی و التماس های او برای ماندن در بازی نیز از نکات عجیب دومین مسابقه فینال بود که بار دیگر کیفیت این بازیکن در بازی مافیایی را آشکار کرد.

به گزارش بازتاب آنلاین، باز هم برخلاف انتظار، دومین مسابقه فصل دوم رئالیتی شو «پدرخوانده» هیجان انگیز نبود. بازی ضعیف و کاملا نادرست سمت مافیایی باعث شد این مسابقه نفس خود را از دست بدهد و در نهایت به یک راند تبدیل شود. در این مسابقه امیرعلی نبویان، ترلان پروانه و مجید واشقانی در کنار سیاه بازی قرار گرفتند و امیرمهدی جوهله نیز مانند بازی قبل با نقش «جک» وارد این رقابت شد. عملکرد آن را به اختصار بررسی می کنیم.

امیرعلی نبویان نتوانست عملکرد درخشان خود را در دور مقدماتی دومین رقابت فینال تکرار کند.

امیرعلی نبویان | امیرعلی نبویان که در مرحله مقدماتی خوش درخشیده بود به طور غیر منتظره در دو بازی پایانی مافیا حاضر شد. او در این رقابت ها نسبت به دیدار قبل و با توجه به تغییر تیم کمی بهتر بود اما در مجموع عملکردش چشمگیر نبود. حرف های ضد و نقیض او در طول بازی و همچنین سیاه و سفیدی ممتد افراد حاضر در بازی او را به یک مافیا تبدیل کرد، اما اگر دوستانش به درستی همراه او بودند، شاید مدت زمان حضورش در بازی بیشتر می شد. و می توانستم وقایع را در شب های آینده ببینم. اما ماجرا آنطور که باید پیش نرفت و نابیان به دلیل بازی ضعیف او و دوستانش در این رقابت شکست خورد.

دومین مسابقه فینال فصل دوم «پدر رضاعی» دل به التماس جدایی و بازی مبتدی ترلان پروانه
مجید واشقانی در فینال فصل دوم پدرخوانده نشان داد در حضور بازیکنان حرفه ای حرفی برای گفتن ندارد.

مجید واشقانی | مجید واشقانی با همان استراتژی هفته گذشته وارد بازی شد اما این بار در سمت سیاه قرار گرفت. در واقع او با این استراتژی قصد داشت به شهروندان این باور را بدهد که بازی او نسبت به هفته قبل تغییری نکرده است و بنابراین می تواند سفید بماند. اما استراتژی او اساساً ناقص بود زیرا عدم شرکت او باعث شد تا افراد حاضر در بازی به او مشکوک شوند. واشقانی که نوبت به او رسید چیزی به بازی اضافه نکرد. این بازیکن نه تنها هدفی نداشت، بلکه با پیشنهاد اولیه خود مبنی بر دعوت همزمان آرمین رحیمیان و امیرعلی نبوئیان برای رای دادن، بیش از پیش مورد سوء ظن قرار گرفت و به نوعی به دام افتاد. اما مهم این بود که وقتی واشقانی در دام گرفتار شد، برنامه ای برای فرار از آن نداشت و بلافاصله تسلیم شد. در دور مقدماتی در حضور بازیکنان تازه کار می دوید و فریاد می زد، اما اینجا در مقابل بازیکنان حرفه ای و مافیا عملاً چیزی برای ارائه نداشت و خیلی سریع دست هایش را بالا برد و از بازیکنان التماس کرد که اجازه دهند. که در. بازی حفظ شد و دلیلی برای آن وجود نداشت. اگر در جریان بازی کمی هوشمندانه عمل می کرد و معین زندی را پشت دست نبویان از بازی حذف می کرد، شاید کارش اینطور به التماس نمی رسید.

دومین مسابقه فینال فصل دوم «پدر رضاعی» دل به التماس جدایی و بازی مبتدی ترلان پروانه
حضور ترلان پروانه در جمع فینالیست ها همچنان سوال برانگیز است.

پروانه ترلانی | ترلان پروانه را می توان یکی از ضعیف ترین بازیکنان فصل دوم این رئالیتی شو از جمله سه قسمتی که در بازی برگشت و دو فینال حضور داشت به حساب آورد. بازیکنی که مشخص نیست چرا به فینال رسید و با وجود ارائه سه بازی بد و خطای کامل در سه مسابقه در بین بهترین ها قرار گرفت. ترلان پروانه در دومین مسابقه فینال پدرخوانده نشان داد که اصولاً اصول بازی مافیایی را نمی داند که اگر می دانست و کمی هوش به کار می برد می توانست بازی را به نفع مافیا برگرداند یا کاری انجام دهد. به نفع تیم علیرغم نقشی که دیشب بازی کرد. شهروند نشوید و بگذارید جک برنده شود. در شب گذشته بهار قاسمی به دلیل همشهری کین از بازی حذف شد. یک جک و دو شهروند در بازی باقی می مانند. جک باید یکی از این دو نفر را طلسم می کرد، اگر ترلان پروانه کمی از این بازی اطلاع داشت، به جای قتل عام جک، باید یکی از دو بازیکن باقیمانده را شلیک می کرد. اگر شلیک روی طلسم جک فرود آمد. روز بعد بهار قاسمی و یک شهروند تیر خورده دیگر که حیوان خانگی جک بود به همراه جک بازی را ترک کردند و ساید مافیا برنده بازی شد. اگر شلیک به طلسم جک نمی رسید. سه نفر در بازی باقی می ماندند و جک برنده می شد. البته از بازیکنی که نمی تواند چنین فرمول ساده ای برای شکست تیمش اندیشیده باشد نمی توان انتظار داشت پشت سر مجید واشقانی و امیرعلی نبویان قدرت بازی را داشته باشد.

دومین مسابقه فینال فصل دوم «پدر رضاعی» دل به التماس جدایی و بازی مبتدی ترلان پروانه
امیرمهدی جوله همچنان در این فصل از «پدرخوانده» حضور درخشانی دارد.

امیرمهدی جوله | امیرمهدی ژوله نیز در دومین بازی فینال ربوده شد. او توانست در این بازی عملکرد خوبی داشته باشد. بازی جول نسبت به بازی قبلی تغییرات عمده ای داشت و این تغییرات هیچکس را به جک بودن او مشکوک نکرد. اگر ترلان پروانه شب ماقبل آخر به او شلیک نمی کرد، لو نمی رفت. در بازی دوم جول با مهارت و بازی حساب شده شهر را تصاحب کرد. انتخاب صحیح طلسم ها در طول بازی نیز عاملی بود که باعث شد جوله در طول مسابقه بماند. او در واقع به دلیل بی لیاقتی «ترلان پروانه» در این مسابقه شکست خورد.

پنجشنبه هفته آینده، سومین مسابقه فینال رئالیتی شو «پدرخوانده» برای بسته شدن پرونده فصل دوم به روی صحنه می رود، فصلی که با همه فراز و نشیب هایش نتوانست مانند فصل اول مخاطبانش را راضی کند. . فصل

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا