اخبار روز

دومین دوره مسابقات تربیت نیروی خدماتی استان سمنان/ رویداد رقابتی شایستگی محور

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین استان سمنان، سردار جلیل مقوفی در گفت وگویی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به اهمیت جایگاه نیروهای کشیک برای شناسایی استعدادهای برتر و نخبگان دارای مهارت در جهت ارتقای فرهنگ و کشف. به منظور افزایش نشاط و جذابیت دوره خدمت اجباری، برای افزایش انگیزه و خلاقیت، دومین مسابقه احراز صلاحیت کارکنان وظیفه در قالب یک رویداد رقابتی شایستگی محور در چهار مرحله 1403 برگزار شود. با هماهنگی و مدیریت قرارگاه مرکزی آموزشی و با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و جمعیت هلال احمر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه برای مرحله اول این مسابقات، شناسایی و ثبت نام سربازان واجد شرایط از 25 تیرماه آغاز شد، افزود: پس از انجام مرحله شهرستانی و راه یابی به مرحله استانی با حضور اساتید و قبولی در آزمون کتبی، 20 نفر برگزیده شدند. . در 20 حوزه اعلام شده و وارد مرحله سازماندهی می شوند و در نهایت نفرات برتر وارد مرحله کشوری می شوند.

به گفته سردار برای تشویق کارگران عزیز وظیفه در این مسابقات وقفی در نظر گرفته می شود. در هر مرحله جوایز و هدایایی مناسب در نظر گرفته شده و در مرحله سازماندهی به سه نفر برتر 70، 50 و 30 میلیون ریال علاوه بر هدایای غیر نقدی و در سطح کشوری به سه نفر برتر اهدا می شود. دریافت به ترتیب 100، 70 و 50 میلیون ریال و هدایای غیر نقدی مربوطه از جمله اخذ وام خوداشتغالی، اولویت در سازمان های استخدامی و ….

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه تمامی افسران و افسران آموزش و پرورش سراسر استان باید اطلاعات کافی برای پرسنل وظیفه داشته باشند و آنان را به حضور در این مسابقات تشویق کنند، افزود: از همه سربازان عزیز می خواهیم در این مسابقات از این فرصت استفاده کنند. از هدایای او استفاده کنید
46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا