اخبار خودرواخبار روز

دومین خودروی ملی ترکیه وارد عرصه شد (+ عکس)

دیجیاتو نوشت: برند Togg، اولین خودروساز ملی در ترکیه، سدان الکتریکی Togg T10F را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد.

برند Togg، اولین خودروساز ملی در ترکیه، سدان الکتریکی Togg T10F را در نمایشگاه CES 2024 معرفی کرد. این سدان برقی دومین خودروی ملی ترکیه است. برند توگ قول داده است که سدان T10F را در سال 2025 عرضه کند.

تاگ می گوید T10F فقط یک ماشین نیست، بلکه یک وسیله ارتباطی هوشمند و قابل شبکه است. سدان Tug T10F که عنوان دومین خودروی ملی ترکیه را یدک می کشد، پس از کراس اوور Tug T10X معرفی شد.

زبان طراحی هر دو خودرو مشترک است، از جمله جلوپنجره رادیاتور با خطوط منحنی. این شرکت ترکیه ای این سبک طراحی را قابل مقایسه با گلبرگ لاله می داند. این خودرو شکل هاچ بک دارد و سقف پانوراما مشکی رنگ بر جذابیت آن می افزاید.

فضای داخلی یدک کش T10F یک محیط تکنولوژیکی را نشان می دهد. در داخل این سدان برقی، می توانید یک خوشه ابزار دیجیتال 12.3 اینچی و یک صفحه نمایش سرگرمی عریض 29 اینچی را مشاهده کنید. همچنین یک صفحه نمایش 8 اینچی در پایین داشبورد برای کنترل سیستم تهویه تعبیه شده است. فرمان گرم شونده، کلید چرخشی و شارژر بی سیم تلفن همراه نیز در فضای داخلی این خودرو به چشم می خورد. حجم صندوق عقب این خودرو 500 لیتر است و با خواباندن صندلی های عقب به 1350 لیتر می رسد.

مشخصات فنی دومین خودروی ملی ترکیه

نسخه پایه Tug T10F به صورت دیفرانسیل محور عقب و تک موتور الکتریکی آن با قدرت 215 اسب بخار و گشتاور 350 نیوتن متر در اکسل عقب قرار گرفته است. شتاب رسمی این نسخه 7.2 ثانیه است.

نسخه قدرتمندتر Tug T10F دارای دو موتور الکتریکی در محورهای جلو و عقب است که در مجموع 429 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور آزاد می کند. به لطف گشتاور بیشتر، این مدل در 5.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می رسد.

ماشین ملی ترکیه

باتری استاندارد Tug T10F دارای ظرفیت 52.4 کیلووات ساعت است که برد تقریباً 350 کیلومتر را در چرخه WLTP فراهم می کند. با این حال، مشتریان می توانند این خودرو را با باتری بزرگتر 88.5 کیلووات ساعتی نیز سفارش دهند که شعاع حرکتی 600 کیلومتری را در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو از شارژ سریع 180 کیلوواتی DC پشتیبانی می کند که می تواند انرژی بسته باتری را در کمتر از نیم ساعت از 20 به 80 درصد افزایش دهد.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا