اخبار روز سینما جهان

دومین جیمز باند تاریخ بازنشسته شد/خداحافظی با بازیگری

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ جورج لازنبی بازیگر 84 ساله استرالیایی که در سال 1969 در فیلم «در سرویس مخفی اعلیحضرت» نقش جیمز باند را بازی کرد، از بازیگری کناره گیری کرد. لازنبی کوتاه ترین دوره را به عنوان شناخته شده ترین مامور مخفی جهان داشت و تنها در یک فیلم به عنوان مامور 007 ظاهر شد.

به گزارش مهردر مستندی به کارگردانی جاش گرینبام درباره زندگی لازنبی که در سال ۲۰۱۷ با عنوان «پیوند بودن» منتشر شد، نشان داده شد که لازنبی ابتدا مکانیک خودرو بوده و سپس به مدلینگ روی آورده است و سپس شان کانری که در فیلم ۷ جیمز باند بازی کرده است. فیلم های. او نقش باند را بازی کرد، دومین بازیگری که نقش باند را روی پرده بزرگ بازی کرد.

لازنبی که اخیراً بازنشستگی خود را اعلام کرده است، نوشته است که در حالی که حرفه او سرگرم کننده بوده است، در پیر شدن هیچ لذتی وجود ندارد.

او زمانی برای ایفای نقش جیمز باند انتخاب شد که تنها تجربه بازیگری اش بازی در یک سری آگهی های تبلیغاتی شکلاتی بود. اما تست بازیگری او راضی کننده بود و به او پیشنهاد بازی در 7 فیلم داده شد. اما مدیر برنامه هایش او را متقاعد کرد که بازی در این سری از فیلم ها برای سال 1970 منسوخ شده و مناسب او نیست، بنابراین از بازی در بقیه فیلم ها خودداری کرد.

لازنبی در چندین فیلم از جمله مردی از هنگ کنگ در سال 1975 و هرگز خیلی جوان در سال 1986 بازی کرده است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا