اخبار روز سینما

دومین تریلر رسمی فیلم BLUE BEETLE منتشر شد.

تریلر رسمی فیلم رنفیلد منتشر شد – تریلر فیلم اخیرا رانفیلد (رنفیلد 2023) که فیلمی با مضمون دراکولا است توسط کارگردان کریس مک کی اکران شد که از دیگر آثار این کارگردان، فیلم است. جنگ فردا (جنگ فردا 2021) اشاره شده. می توانید تریلر منتشر شده را در انتهای همین پست مشاهده کنید.

اگرچه این فیلم توسط «یونیورسال» درباره «کنت دراکولا» و دنیای او ساخته شده است، اما این بار شخصیت اصلی، خود دراکولا نیست، این فیلم داستان «آر ام رنفیلد»، خدمتکار دراکولا را روایت می کند که پس از قرن ها خدمت به سال را فرا می خواند. در سایه دراکولا

در این فیلم نیکلاس هولت در نقش رنفیلد و نیکلاس کیج نقش کنت دراکولا را ایفا می کنند و از دیگر بازیگران این فیلم می توان به: آکوافینا، بن شوارتز، شهره آغداشلو، بس روس اشاره کرد. “، “جیمز موزز بلک” و “براندون. اسکات جونز”.

این فیلم در ژانرهای کمدی، درام، ترسناک و عاشقانه ساخته شده است. چرا عاشقانه؟ زیرا در این فیلم علاوه بر داستان رنفیلد و دراکولا، داستان عشق جوانه زدن دراکولا به «ربکا» نیز روایت می شود. از نظر رده سنی این فیلم رتبه R را دارد که به این معنی است که شاهد صحنه های خشن و خشن در این فیلم خواهیم بود.

کریس مک کی قبلا گفته بود که این فیلم یک فیلم کمدی کامل نخواهد بود و فقط از عناصر کمدی استفاده خواهد شد.

این فیلم قرار است در تاریخ 14 آوریل 2023 در سینماها اکران شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا