اخبار روز

دولت به این افراد میلیاردها وام می دهد.


به گزارش پی ام آپ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داریوش باقر جوان گفت: تامین و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای کشور را در دستور کار خود قرار داده ایم و اولویت اصلی ما در این حوزه استفاده از توانمندی های ناوگان ملی کشور است. “

به گفته مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان راهداری، اقدامات گسترده ای برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی برون شهری انجام شده و اقدامات لازم برای واردات انجام شده و بخشی از ناوگان وارد شده است.

وی گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران باید 2 هزار دستگاه اتوبوس به کشور وارد شود و در صورت رفع ابهامات در این زمینه، روند واردات این 2 هزار اتوبوس تسریع می شود.

باقر جوان افزود: یک و نیم میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان این حوزه اعطا می شود که با اعلام دستورالعمل به استان ها، شرکت های اتوبوسرانی، رانندگان و مالکان می توانند برای دریافت این وام اقدام کنند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از تسهیلات ارائه شده در این فراخوان کاهش 50 درصدی مالیات مشاغل است که نیاز به تایید وزارت کشور و حراست دارد.

باقر جوان با اشاره به اینکه عمر مفید ناوگان وارداتی باید کمتر از پنج سال باشد، افزود: شرکت های تولیدی نیز باید استانداردهای لازم را داشته باشند.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا