اخبار روز سینما

دوست دختر سابق سلطنتی در شب دوم کنسرت بیانسه / استایل مشکی مگان مارکل + عکس

مگان مارکل و همسرش در کنسرت بیانسه شرکت کردند. این دومین شبی است که دوست دختر سابق سلطنتی در کنسرت دیده می شود. او یک تاپ مشکی با دامن نقره ای می پوشد.

دوست دختر سابق سلطنتی در شب دوم کنسرت بیانسه

دوست دختر سابق سلطنتی در شب دوم کنسرت بیانسه / استایل مشکی مگان مارکل + عکس

با مگان مارکل و شاهزاده هری آشنا شوید

مگان مارکل و پرنس هری که از ژوئن 2016 با هم قرار دارند، در اوایل نوامبر 2017 بدون اعلام عمومی نامزد کردند. نامزدی آنها به طور رسمی در 27 نوامبر 2017 از طریق دربار سلطنتی بریتانیا اعلام شد و این زوج در 19 می 2018 در کلیسای سنت جورج ازدواج کردند. مارکل همچنین اعلام کرد که پس از عروسی قصد دارد از بازیگری بازنشسته شود و وقت خود را به کارهای بشردوستانه اختصاص دهد.

دوست دختر سابق سلطنتی در شب دوم کنسرت بیانسه / استایل مشکی مگان مارکل + عکس

بازیگر شدن مگان مارکل

مگان مارکل تحصیلات ابتدایی خود را در یک مدرسه خصوصی گذراند و بعداً در یک کالج دخترانه کاتولیک تحصیل کرد. مگان مارکل در سال 2003 از دانشکده ارتباطات دانشگاه نورث وسترن فارغ التحصیل شد. از آن زمان به بعد بود که او وارد عرصه بازیگری شد.

به گفته خود مگان، در بین تست های بازیگری، او با نوشتن خوشنویسی در دعوت نامه عروسی، پول به دست آورده است، مهارتی که در کلاس های خوشنویسی در مدرسه کسب کرده است. مگان مارکل برای اولین بار در سال 2002 در یکی از قسمت های سریال “بیمارستان عمومی” (General Hospital) تلویزیون آمریکا دیده شد. پس از آن در سریال بررسی صحنه جنایت Trace and Castle (CSI)، بدون (قلعه) به ایفای نقش پرداخت.

اولین ازدواج مگان مارکل

مگان مارکل در سپتامبر 2011 با ترور انگلسون تهیه کننده فیلم ازدواج کرد اما دو سال بعد از هم جدا شدند. انگلسون در حال حاضر مشغول ساخت یک سریال تلویزیونی است که داستان درگیری مردی با همسر سابقش بر سر حضانت فرزندانشان را روایت می کند. جالب اینجاست که همسر سابق این مرد با یکی از اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا ازدواج کرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا