اخبار روز سینما

دور مقدماتی جام ملت های آسیا را با فیلم زنده تماشا کنید!


این دو سکو علاوه بر پخش زنده و اختصاصی مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا، از روز یکشنبه همزمان با اجرای نوید استاد رحیمی و شروع مسابقات، برنامه تحلیل و آنالیز اختصاصی جام را راه اندازی کرده اند. تور جدید این ویژه برنامه یک ساعت قبل از شروع هر مسابقه در قالب گفتگو با کارشناسان به تحلیل و بررسی حاشیه ها و زمینه های این رویداد بزرگ در آسیا می پردازد. این برنامه پس از هر مسابقه بین نیمه و کوارتر با حضور خبرنگار آپارات اسپورت در قطر ادامه دارد.

شایان ذکر است که سرویس پخش زنده آپارات اسپورت تمامی مسابقات جام ملت های آسیا را بدون ثبت نام با کیفیت Full HD پخش و آنالیز می کند و نه تنها از طریق وبسایت بلکه از طریق اپلیکیشن های اندروید و اندروید تی وی قابل دسترسی است. علاوه بر امکان تماشای خلاصه هر مسابقه پس از پایان مسابقه، از دیگر امتیازات می توان به پخش مسابقات با کیفیت بالا، بدون تاخیر و بدون وقفه و امکان انتخاب زبان گزارش (فارسی، انگلیسی و عربی) اشاره کرد. برای تماشای این بازی ها در نظر گرفته شده بود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا