سبک زندگی

دورهمی مضحک آقا بیژن و شهاب جان را زودتر تمام کنید

بازتاب آنلاین – سهراب نامجو: داستان ما و پاریس فردا شب تمام می شود. اما رفتار چند نفر در این مدت شاید به لطف ایرانی ها پاک نشود. چند نفری که 24 ساعته تریبون رو اشغال میکنن و هرچی دلشون میخواد بی ربط و مرتبط میچرخونن و اعصاب مردم رو به راه میندازن. به هر حال هر رسانه ای جهت خود را دارد و عملکردش تا زمانی که به روان جامعه آسیب نرساند قابل احترام است اما بهتر است. نبود آیا ایستگاه در سازماندهی این افراد با دقت بیشتری عمل کرد؟ در ادامه خطاب به گردانندگان رسانه ملی در این ایام می پردازیم. با ما همراه باشید.

پیمان اسدی

او به عنوان گوینده خبر به چهره ای در شبکه خبر تبدیل شد. او البته در قالب بحث های تحلیلی برخی مسئولان را به چالش کشید و اساساً از معدود مجریان خبری بود که از استقبال نسبی در بین مخاطبان برخوردار شد. اما چه شد که آقای گووینده به شبکه سه رفت؟

مدام شعار اسپانسر کاروان ایران را زمزمه می کند و با استدلال های عجیب سعی می کند منظره کاروان ایران در پاریس را براق جلوه دهد. مانند این عبارت تاریخی:یکی این یکی از نمادهای پیشرفت کشورها در این مسابقات المپیک است و ما از سوئیس، دانمارک، نروژ، امارات، بحرین، ترکیه، قطر و کانادا جلوتر هستیم.


شهاب قاسمی

شهاب قاسمی پیش از این با رفتار ناشیانه اش در مسابقات جهانی کشتی به شهرت رسیده بود. شهرتی آمیخته با احساسات منفی. حلقه اطلاع رسانی گوینده اسبق رادیو ورزش در مورد فنون مبارزه و برداشت های فنی از این رشته شریف بحثی نیست اما بی اطلاعی عجیب وی از شواهد دعوای سنگین روی تشک باعث سردرگمی مربیان، مبارزان و علاقه مندان شده است.

هر چه زودتر قسمت مفرح آقا بیژن و شهاب جان را تمام کنید.

نکته بعدی درباره شهاب قاسمی، کامنت های کاملاً نامناسب و نامناسب اوست که احتمالاً نتیجه ای جز ناراحتی مخاطب نخواهد داشت. مثلاً شهاب قاسمی در میان شور و هیجان مسابقات کشتی، ورزش را کنار گذاشت و به الگوی میزبانی فرانسوی ها و حلقه های پنهان بازی های المپیک پرداخت. به نظر می رسد که ماموریت آن این است که در مغز باشد. امیدواریم حل شود.


بیژن خراسانی

بیژن خراسانی را احتمالا از دوران کودکی نسل های مختلف دیده اند. انگار در وسط منطقه جام جم تشک پهن کرده اید و در حالت آماده باش منتظر هستید تا از مسابقات موتورسیکلت و اتومبیل رانی گرفته تا کاراته، جودو، تکواندو و کرلینگ گزارشی تهیه کنید. البته شاید گزارش دعوای ناهید و کیمیا در المپیک توکیو یکی یکی از تاریک ترین بخش های رادیو و تلویزیون در سال های اخیر بود.

هر چه زودتر قسمت مفرح آقا بیژن و شهاب جان را تمام کنید.

اما امسال متفاوت از همیشه است. با اشکالات به روز شده بیشتر مثلا در جدال مهران با حریف ازبکستانی متوجه برنده نشد. کم اطلاعی از تکواندو در اظهارات آنها نیز نمایان است. در واقع اگر بیژن خراسانی را گزارشگر در سطح سازمانی بدانیم، ویژگی های لازم برای گزارش تلویزیونی به شرح زیر خواهد بود: بی اطلاعی، نفرت پراکنی و تحقیر رقیب، اغراق در مورد دستاوردهای خودی.


رسول مهربانی

سلطان اعطای عناوین نامرتبط به ورزشکاران ایرانی کسی نیست جز رسول مهربانی، رقیب اصلی بیژن خراسانی در شبکه ورزش. می خواهد ترکیبی از هوشمندی های خیابانی و اکشن را ارائه دهد، اما در نهایت ترکیبی از احساسات اغراق آمیز را نشان می دهد. تهمینه ایرانی، گرگین پارسی و رستم تنها بخشی از لقب هایی است که او به تکواندوکاران ایرانی داده است. او حتی نمی داند که تهمینا در شاهنامه از تورانزمین است!

هر چه زودتر قسمت مفرح آقا بیژن و شهاب جان را تمام کنید.

نکته بعدی در مورد رسول مهربانی، گرفتگی مداوم صدای او به حدی است که در اولین مسابقه ورزشکاران با جیغ های خشمگین عملا حنجره خود را بی مصرف می کند و تا رسیدن به جلسه پایانی دیگر نمی تواند صحبت کند. و دائماً عبارت “کف زدن مردم” را تکرار می کند. او می خواهد گزارش را تمام کند!


رسول مجیدی

رسول مجیدی احتمالا کمتر از یک سال دیگر از دید عموم محو خواهد شد. او را به عنوان یک چهره به ظاهر آگاه فوتبالی می شناختیم که در برنامه های تحلیلی و چت حرفی برای گفتن داشت، اما بعد از ماجراهای ویژه برنامه یورو با خداداد و خیانی، فعالیت او کمی جسورتر شد.

هر چه زودتر قسمت مفرح آقا بیژن و شهاب جان را تمام کنید.

الان هم به عنوان مجری خبره کنار محمد میر می نشیند و برای علم و آدم دستور پخت می دهد. مجیدی تاکید کرد: کیمیا علیزاده باید برای ناهید دعا می کرد تا به فینال برسد. او همرنگ رفقا شده است و شاید بهتر است مثل گذشته با محدودیت های بیشتری در رسانه ملی فعالیت کند.

منبع:برترینها

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا