اخبار روز سینما

دواین جانسون 60 میلیون دلار ضرر کرد / آیا راک در آستانه ورشکستگی است؟

به گزارش پی ام آپ، اخیراً شانس با دواین جانسون ملقب به راک نبوده است و اسطوره دبلیو دبلیو ای با مشکلات زیادی روبرو شده است و طرفدارانش به خوبی این را می دانند. او اخیراً پس از کنار گذاشتن دشمنی طولانی مدت خود با وین دیزل برای همکاری با وی، به سری فیلم های سریع و خشن  بازگشت. فیلم جدید او بلک آدام نیز به یک شکست تجاری تبدیل شد و تلاش های او برای پنهان کردن این واقعیت در دنیای مجازی ناموفق بود.

علاوه بر این سریالی که در مورد جوانان راک ساخته شده بود نیز کنسل شد. راک در کنار حرفه بازیگری خود به همراه چند تن از همکارانش لیگ ایکس اف ال فوتبال آمریکا را خریداری کرده بود و اگرچه این لیگ اخیرا فصل خوبی را پشت سر گذاشته است، اما وضعیت مالی چندان جالب نیست. گزارش ها و منابع مختلف نیز تایید می کنند که این لیگ، 60 میلیون دلار ضرر کرده است.

60 میلیون دلار از دست رفته! / صخره وضعیت خوبی ندارد!

دلایل شکست تجاری دواین جانسون

یکی از طرفداران با ابراز ناراحتی برای راک، 4 دلیل اصلی مشکلات خود را توضیح داد و نوشت:

1. شکست در فیلم بلک آدام
2. از دست دادن 60 میلیون دلار در ایکس اف ال
3. همکاری با وین دیزل با وجود این که راک گفته است او هرگز به سریال سریع و خشن باز نخواهد گشت.
4. و لغو سریال راک جوان

راک ورشکسته است.

60 میلیون دلار از دست رفته! / صخره وضعیت خوبی ندارد!

برخی دیگر از طرفداران نیز بر این باورند که این تازه آغاز راه است و اوضاع بدتر خواهد شد. اکنون بهترین زمان برای بازگشت راک به دبلیو دبلیو ای است. راک و دبلیو دبلیو ای هر دو از این کار سود خواهند برد.

آنها می خواهند Rock به کشتی کچ بازگردد. با این حال برخی دیگر از طرفداران او به او ابراز امیدواری کردند و معتقدند با توجه به موفقیت‌های فراوان راک همه مشکلات او به زودی حل خواهد شد.

با این حال، نمی توان نادیده گرفت که در حال حاضر، وضعیت دواین جانسون جالب نیست و تنها زمان نشان می دهد که راک چگونه با مشکلات خود کنار می آید.

60 میلیون دلار از دست رفته! / صخره حالش خوب نیست!

راک نگران از دست دادن پول نیست!

در حالی که از دست دادن 60 میلیون دلار برای بسیاری وحشتناک است، راک می گوید که او اهمیتی نمی دهد و در این باره گفت:

تلاش ها و دستاوردهای من با این اتفاقات از بین نمی رود.

او دلیل این حجم از سرمایه گذاری در فوتبال را به پایان نرسیدن دوران فوتبالی خود بیان کرد زیرا راک در نوجوانی فوتبال بازی می کرده است.

60 میلیون دلار از دست رفته! / صخره حالش خوب نیست!

او در این باره گفت:

من به ایکس اف ال نیاز داشتم زیرا فکر می کردم فوتبال من هنوز تمام نشده است. من با شکوهی که می خواستم از فوتبال بازنشسته نشدم و بازنشستگی فوق العاده ای نداشتم.

واضح است که این ستاره با وجود مشکلات فراوان، جای نگرانی زیادی ندارد. فقط زمان نشان خواهد داد که آیا راک خواهد توانست به همان موفقیت بزرگ گذشته دست یابد یا خیر.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا