اخبار روز

لغو شدن ده ها پرواز به تل آویو به خاطر حمله حماس به اسرائیل!/جزئیات

 

منابع رسانه ای فاش کردند که در پی عملیات مقاومت فلسطین علیه صهیونیست ها، ده ها پرواز از خطوط هوایی مختلف به تل آویو لغو شد.

به گزارش ایسنا، شرکت های هواپیمایی کشورهای مختلف پس از عملیات نظامی “طوفان الاقصی” ده ها پرواز به تل آویو را لغو کردند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که شرکت هایی که پروازهای خود را به فرودگاه بن گوریون در تل آویو متوقف کرده اند شامل لوفت هانزا آلمان، امارات، رایان ایر،  اژه ایرلاینز، شرکت های آمریکایی و حتی ایرفرانس هستند.

بر اساس این گزارش، پروازهای تجاری در فرودگاه های بن گوریون و رامون در نزدیکی ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی متوقف نشده است.

شرکت هواپیمایی غول پیکر اروپایی لوفت هانزا در آلمان اعلام کرد که در پی حمله نظامی غافلگیرانه جنبش مقاومت اسلامی حماس به سرزمین های اشغالی، تعداد پروازهای خود به فلسطین اشغالی را کاهش می دهد.

سخنگوی لوفت هانزا گفت: با توجه به وضعیت امنیتی فعلی در تل آویو، این گروه آلمانی تنها یک پرواز به فرانکفورت را حفظ خواهد کرد و همه پروازهای لوفت هانزا به و از تل آویو دیروز (شنبه) لغو شد.

Transavia، زیرمجموعه شرکت هواپیمایی KLM فرانسه، پروازی از فرودگاه اورلی پاریس را که قرار بود بعد از نیمه شب گذشته وارد تل آویو شود، لغو کرد تا کارمندانش مجبور نباشند شب را در سرزمین های اشغالی بگذرانند.

در ورشو، شرکت لهستانی LOT اعلام کرد که پروازهای خود به تل آویو را لغو کرده است.

شرکت هواپیمایی اسپانیایی “ایبریا” نیز اعلام کرد که شرکت تابعه آن “ایبریا اکسپرس” پروازهای خود به تل آویو را لغو کرده است.

شرکت هواپیمایی ایتالیایی ITA نیز برای حفظ امنیت مسافران و خدمه پروازهای خود را لغو کرده است.

در همین راستا، اداره هوانوردی فدرال از خطوط هوایی و خلبانان آمریکایی خواست هنگام پرواز در حریم هوایی سرزمین های اشغالی احتیاط کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا