دنیل دی لوئیس که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیگران نسل خود شناخته می‌شود، پس از هفت سال غیبت از پرده سینما، به دنیای بازیگری بازمی‌گردد.

او در فیلم جدید آنمونی (Anemone)، محصول شرکت‌های فاکس فیچرز و پلن بی به کارگردانی پسرش، «رونان دی-لوئیس»، به ایفای نقش خواهد پرداخت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


دنیل دی لوئیس به دنیای بازیگری برگشت

«دنیل» و «رونان دی-لوئیس» این فیلم را به‌طور مشترک نوشته‌اند که به بررسی روابط پیچیده بین پدران، پسران و برادران و همچنین داینامیک‌های بین خانواده می‌پردازد.

«دنیل دی-لوئیس» در این فیلم که نخستین تجربه بازیگری‌اش پس از فیلم رشته خیال (Phantom Thread) در سال 2017 به شمار می‌آید، در کنار بازیگرانی همچون «شان بین»، «سامانتا مورتون»، «ساموئل باتملی» و «سوفیا اوکلی-گرین» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

پیتر کوجاوسکی، رئیس فاکس فیچرز، در بیانیه‌ای درباره این فیلم گفت:

ما نمی‌توانیم بیشتر از این از همکاری با کارگردانی مطرحی همچون «رونان دی-لوئیس» در نخستین فیلمش به همراه «دنیل دی-لوئیس» به‌عنوان همکار خلاقش هیجان‌زده باشیم. آن‌ها فیلمنامه‌ای بی‌نظیر نوشته‌اند و ما منتظر به نمایش گذاشتن دیدگاه مشترکشان برای مخاطبان خواهیم بود.

دنیل دی لوئیس

فیلم آنمونی ، «دنیل دی-لوئیس» را دوباره به دنیای سینما و کمپانی «فاکس فیچرز»، استودیوی رشته خیال (Phantom Thread) بازمی‌گرداند. وظیفه پخش این فیلم، به عهده یونیورسال پیکچرز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «دنیل دی لوئیس» و بازگشت او به دنیای سینما چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Variety

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما