اخبار روز سینما

دنیس ویلنوو فیلمی با اقتباس از رمان Nuclear War: A Scenario خواهد ساخت

به نظر می آید دنیس ویلنوو قصد دارد با اقتباس از این مجموعه، Dune 3 را پیش تولید کند کتاب جنگ هسته ای: یک سناریو برای کارگردانی یک فیلم دیگر

در سال های اخیر سینمای هالیوود به طرز عجیبی تمایل به تولید آثاری با محوریت بمب اتمی و جنگ هسته ای داشته است. سال گذشته «کریستوفر نولان» با تولید فیلم زندگینامه ای و حماسی اوپنهایمر (اپنهایمر) توجه عموم را به خود جلب کرد و به موفقیت هایی چون دریافت جوایز فراوان دست یافت.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


دنیس ویلنوو فیلمی را بر اساس رمان جنگ هسته ای: یک فیلمنامه کارگردانی خواهد کرد

فیلم Dune: Part Two یکی دنیس ویلنوو کارگردان و نویسنده این فیلم که به عنوان یکی از بهترین دنباله های علمی تخیلی تاریخ سینما شناخته می شود و توجه زیادی را در صنعت سینما به خود جلب کرده است، قصد دارد پروژه سینمایی متفاوتی بسازد.

او قصد دارد با Legendary در اقتباسی از Annie Jacobsen's Atomic War: A Scenario قبل از تکمیل سه گانه حماسی Dune با Dune 3 که از قبل ساخته شده است، همکاری کند.

دنیس ویلنوو

این کتاب نگاهی عمیق به تاسیسات نظامی هسته‌ای دارد و فناوری‌ها، برنامه‌ها، سلاح‌های مرتبط و خطرات مرتبط را بررسی می‌کند. سناریوی کتاب به این سوال می پردازد که در صورت وقوع یک جنگ هسته ای در سرتاسر جهان و عواقب پرتاب موشک هسته ای چند دقیقه بعد چه اتفاقی می افتد. این کتاب با توجه به بحران های اخیر بین المللی و کسب جوایز بسیاری مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم اقتباس شده از رمان جنگ هسته ای: یک سناریو دنیس ویلنوو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: تغییر

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا